کد خبر: 13676
A
گزارش دیده بان ایران از حاشیه های فیلم ماه گرفتگی؛

مدیر نشست‌های پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر در پاسخ به "دیده بان ایران":فردی که دوربین را روی میز قرار داد خبرنگار بود

محمود گبرلو مدیر نشست‌های پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر در گفتگوی کوتاه با "دیده بان ایران"در این خصوص گفت: در نشست خبری فیلم های جشنواره صرفا افرادی که دارای کارت خبرنگاری هستند می توانند حضور داشته باشند و این فردی که دوربین را روی میز قرار داده بود خبرنگار بود.

مدیر نشست‌های پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر در پاسخ به "دیده بان ایران":فردی که دوربین را روی میز قرار داد خبرنگار بود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛نشست خبری فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» که با موضوع حوادث بعد از انتخابات 88 ساخته شده است به کارگردانی مسعود اطیابی اتفاق عجیب و سوال برانگیزی افتاد. یک دوربین روی میز نقد، به سمت خبرنگاران قرار داشت و از آنها فیلمبرداری می‌کرد.

یکی از خبرنگاران با تعجب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در میان جنجال‌ها و همهمه‌ها خبرنگار دیگری توضیح داد که این دوربین برنامه 360 درجه است و نه تنها مکالمات و تصاویر خبرنگاران را ضبط می‌کند بلکه تصاویر عوامل فیلم هم گرفته می‌شود. بعد از پاسخ خبرنگار کامبیز دیرباز بازیگر اصلی فیلم لیوان خود را به روی دوربین برگرداند تا بتواند از ضبط تصاویر جلوگیری کند، اما بعد از چند ثانیه آن را از روی دوربین برداشت.

در همین زمینه محمود گبرلو مدیر نشست‌های پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر در گفتگوی کوتاه با "دیده بان ایران"در این خصوص گفت: در نشست خبری فیلم های جشنواره صرفا افرادی که دارای کارت خبرنگاری هستند می توانند حضور داشته باشند و این فردی که دوربین را روی میز قرار داده بود خبرنگار بود.

وی ادامه داد: من در همان ابتدا که دوربین را دیدم سئوال کردم که این دوربین برای چه کسی است که فردی گفت برای بنده است و خبرنگار هستم و اسم نشریه خود را هم گفت که خاطرم نیست.

گبرلو گفت: این فرد در نشست های بعدی هم دوربین خود را به همان شکل بر روی میز قرار داد و فیلم گرفت.

وی گفت: این دوربین 360 درجه بود و یکبار به سمت خبرنگاران می چرخید و یک بار هم به سمت من و کارگردان و بازدیگران فیلم.

دیدبان ایران چندین بار با مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر برای پاسخگویی تماس گرفت که متاسفانه پاسخی داده نشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر