کد خبر: 136808
A

ماجرای شعار دادن کارگران گروه صنعتی فولاد ملی علیه نماینده مجلس چه بود؟

سید کریم حسینی نماینده اهواز :رای ما فرقی نمی‌کند هرکسی بیاید و در خواست توصیه بابت استخدام در شرکتی را داشته باشد تا آنجا که بتوانم کمک می‌کنم وکارگری خونش رنگین تر از کارگران دیگر نیست من عرض می‌کنم به همین شرکت فولاد ملی مراجع هکنید و متوجه می‌شوید هیچ کدام از اقوام من در آن شرکت مشغول نیستند در ضمن این افرادی که درب دفتر من تجمع کرده‌‍‌اند اگر خواسته ای داشتند و من پیگیری نکرده‌ام آن وقت برعلیه من شعار بدهند من اهواز نبودم مجلس بودم حتی ابتدای تجمع‌شان هم دعوت شدند که به داخل دفتر مراجعه کنند. وارد دفتر شده‌اند با مسئول دفتر بنده جلسه داشتند

ماجرای شعار دادن کارگران گروه صنعتی فولاد ملی علیه نماینده مجلس چه بود؟

به  گزارش سایت دیده بان ایران؛ سایت معاصر نوشت؛ هیچ کارگری خونش رنگین‌تر از کارگران دیگر نیست . هر کارگری در هر صنفی از من درخواستی داشته باشد حتما پپیگیری می‌کنم.

در طی تجمع کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد اهواز که  بدنبال حل بخشی از مشکلات معیشتی خود از طریق اجرای طبقه بندی مشاغل و پرداخت فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا می‌باشند، در همین  راستا با پاسخ غیر شفاف و کلی گویی مسئولین مربوطه روبرو هستند، یاد آور می‌شویم در پی مطالبه این حقوق قانونی به صورت کاملا مسالمت آمیز درون شرکت، منجر به بسته شدن کارت تردد عده‌ای از همکاران گردیده است.

مشروح سید کریم حسینی نماینده اهواز در ذیل ـآمده است: 

نماینده اهواز در خصوص این سوال که آیا می‌دانید دلیل تجمع کارگران گروه صنعتی فولاد ملی چیست؟ می‌گوید:«کارگران گروه ملی در درجه اول بگویند دلیل تجمع‌شان چیست؟و خواسته‌ی خود را بگویند بعد برعلیه من شعار بدهند. این افراد زیرنظر گروه ملی نیستند کارگران گروه ملی شان و جایگاه‌شان برای ما محترم است .من نماینده‌ی همه‌ی مردم اهواز هستم و یک شخص خاصی است که شعار می‌دهد ومن این شخص را می‌شناسم او سروصدا می‌کند و بقیه را تحریک میکند که جلو درب دفتر من تجمع کنند و شعار بدهند مثلا شعار می‌دهند حسینی (حیا کن- رها کن) به من بگویندچه چیز را رها کنم من رها می‌کنم.»

سید کریم حسینی در مورد این سوال که چرا سرپرست شرکت به کارگرها می‌گوید توانایی اجرای طبقه بندی شغل رو نداریم و صحبت‌های ضد و نقیضی می‌گوید؟ گفت: «همه‌ی صنف ها از طریق مکاتبه کردند مشکلات‌شان رابه ما منتقل می‌کنند  وما پیگیری می‌کنیم این آقایون با تجمع و شعاردادن مشکلات‌شان حل نمی‌شود مشکل این است که این عزیزان فکر می‌کنند  برادر من پیمانکار آن شرکت است و من منافعی در آن شرکت دارم اما من از مراجع امنیتی و نظارتی درخواست کرده‌ام  اگر برادر یا فامیل درجه یک و دو  من آنجا مسئولیت یا مدیریتی  دارد رسما اعلام کنند.»

نماینده‎‌ اهواز  در خصوص این سوال که می‌گویند افرادی توسط برادر شما در این شرکت استخدام شده‌اند  درست است ؟ گفت: « من شخصا آن قدر برش ندارم که برادرم داشته باشد در مورد استخدام هم برخی افراد که درخصوص اشتغال  و استخدام از من در خواستی دارند مکاتباتی را با شرکت‌های مد نظر انجام می‌دهم تا کمکی در این مورد کرده باشم. به نظر بنده فعل این کار عمل درستی است زیرا باعث اشتغال جوان‌ها  می‌شویم»

حسینی در پایان گفت:برای ما فرقی نمی‌کند هرکسی بیاید و در خواست توصیه بابت استخدام در شرکتی را داشته باشد تا آنجا که بتوانم کمک می‌کنم وکارگری خونش رنگین تر از کارگران دیگر نیست  من عرض می‌کنم به همین شرکت فولاد ملی مراجع هکنید و متوجه می‌شوید هیچ کدام از اقوام من در آن  شرکت مشغول نیستند  در ضمن این افرادی که درب دفتر من تجمع کرده‌‍‌اند اگر خواسته ای داشتند و  من پیگیری نکرده‌ام آن وقت برعلیه من شعار بدهند من اهواز نبودم مجلس بودم حتی ابتدای تجمع‌شان هم دعوت شدند که به داخل دفتر مراجعه کنند. وارد دفتر شده‌اند با مسئول دفتر بنده جلسه داشتند و از درخواست آنها  استقبال شده است موضوعی که با مکاتبه و گفتگو حل می‌شود چرا تجمع و شعار علیه این و آن و تهمت زدن ...

من از شما به عنوان یک رسانه می‌خوام که از این دوستان بپرسید چه در خواستی دارند اگر پیگیری نکردم دست به اعتراض و تجمع جلو درب دفترم بزنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر