کد خبر: 136815
A

تلاش برای شناسایی سایر مفقودی‌ها؛ ۱۱ فوتی و ۴ مفقودی در سیل فیروزکوه

استاندار تهران: تاکنون ۱۱ فوت ناشی از وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه داشتیم که برخی از آنها مسافر و برخی افراد بومی بودند و تعداد مفقودی‌ها نیز به چهار نفر کاهش یافته است.

تلاش برای شناسایی سایر مفقودی‌ها؛ ۱۱ فوتی و ۴ مفقودی در سیل فیروزکوه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد حیدری‌منش با اشاره به وقوع سیلاب و اقدامات صورت‌گرفته در جهت کاهش آسیب‌ها اظهار داشت: روستا‌های مرزداران، آتشان، دهگردان و حصارگل دچار سیلاب و آسیب شده‌اند که با کمک عوامل امدادی و خدماتی حاضر در فیروزکوه راه دسترسی به این روستا‌ها بازگشایی شده است و تلاش برای بازگشایی ادامه راه‌های دسترسی ادامه دارد.

وی افزود: تا به حال به‌واسطه صدمات ناشی از سیلاب در فیروزکوه ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی به ثبت رسیده است که تلاش برای شناسایی سایر مفقودی‌ها ادامه دارد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: به‌دستور استاندار تهران نیرو‌های امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری‌های استان تهران جهت خدمات‌رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه‌روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است و پخت غذای گرم نیز در مناطق آسیب‌دیده انجام می‌شود.

حیدری‌منش تصریح کرد: عوامل خدماتی در تلاش هستند خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستا‌های آسیب‌دیده برقرار شود.

فرماندار فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت استانی و کمک مجموعه‌های مختلف و نیز مسئولان کشوری نگرانی مردم برطرف شود و زندگی مردم روال عادی بگیرد لذا از مردم درخواست داریم در راستای تسهیل خدمات‌رسانی از ورود به این مناطق خودداری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر