کد خبر: 13682
A
راکعی دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نو اندیش در گفت و گو با "دیده بان ایران"؛

برای حضور 50 درصدی زنان در لیست انتخابات شورای شهر تهران رایزنی کردیم

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نو اندیش در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ با اشاره به برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در شورای شهرگفت: قطعا اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر شرکت می کنند و با توجه به مسائل پیش آمده در مدیریت شهری به ویژه مسئله ساختمان پلاسکو قاعدتأ توجه بیشتری به شورای شهر خواهند داشت.

برای حضور 50 درصدی زنان در لیست انتخابات شورای شهر تهران رایزنی کردیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نو اندیش در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  با اشاره به برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در شورای شهرگفت: قطعا اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر شرکت می کنند و با توجه به مسائل پیش آمده در مدیریت شهری به ویژه مسئله ساختمان پلاسکو قاعدتأ توجه بیشتری به شورای شهر خواهند داشت.

فاطمه راکعی به ملاک های حضور در لیست اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: باید افرادی در لیست قرار گیرند که تخصص کافی در خصوص مدیریت شهری داشته باشند که البته باید دیدگاه سالم سیاسی و پاک دستی دارا بود و دغدغه های عمیق مردمی، نگاه بنیادی به مسائل فرهنگی، اجتماعی و قدرت برنامه ریزی و تحول آفرینی داشته باشند. تخصص هایی مثل جامعه شناسی،روان شناسی، عمران، زمینه های زیست محیطی فضای سبز حوزه های فرهنگی و امثال آن برای مدیریت امور شهری ضرورت دارد.

وی گفت: مشی اصلاح طلبان به احتمال زیاد همان مشی همسویی و همگرایی با اعتدالگران و اصولگرایان معتدل خواهد بود که در انتخابات مجلس 94 و ریاست جمهوری 92 دنبال کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حضور زنان در لیست های انتخاباتی گفت: مسئله زنان مسئله مهمی است و توجه به حضور زنان در لیست شوراها بسیار جدی خواهد بود که این مسئله نه به خاطر آنان بلکه به خاطر اهمیت حرکت کشور به سوی توسعه متوازن و پایدار است.

راکعی ادامه داد: نظر جمعی اصلاح طلبان حضور زنان متخصص برای مدیریت شهری است. چرا که زنان توانمندی های خود را در شورا های قبلی در زمینه مدیریت شهری به اثبات رسانده اند.

وی گفت: ما در خصوص حضور 50 درصدی زنان در لیست انتخابات شورای شهر تهران صحبت و رایزنی لازم را کردیم و همه اهتمام خود را بر حضور 50 درصدی معطوف خواهیم کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر