کد خبر: 136852
A

بازیکن جدید و خارجی پرسپولیس را بهتر بشناسید+اسامی

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس در اصل یک وینگر است و کمتر در پست مهاجم نوک بازی کرده است.

بازیکن جدید و خارجی پرسپولیس را بهتر بشناسید+اسامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اینکه قرار بر این بود مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مهاجم برزیلی مدنظرشان مخفیانه بماند اما نام این بازیکن لو رفت تا مشخص شود پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب چه بازیکنی هستند. «الف مانگا» بازیکن و مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس است. بازیکنی که در حال حاضر در تیم کوریتیبای برزیل در سری آ این کشور به صورت قرضی بازی می‌کند و در اصل بازیکن تیم ولتاردوندا برزیل در سری سی است. مسئله مهم در مورد این بازیکن پست او است. مانگا بیشترین بازی را در پست وینگر چپ داشته و در ۲۹ باری که در این پست به میدان رفته ۷ گل به ثمر رسانده است. پس از این پست، مانگا ۱۶ مرتبه در پست وینگر راست بازی کرده و ۱۶ گل هم زده. این بازیکن که به عنوان مهاجم به پرسپولیس معرفی شده فقط یازده بار در پست مهاجم نوک بازی کرده و ۳ گل زده! یعنی بازیکنی که به عنوان مهاجم نوک به پرسپولیس معرفی شده اصلا بازیکن تخصصی این پست نیست و عملا یک وینگر است.

البته مانگا روز سه‌شنبه در آخرین بازی تیمش موفق به گلزنی شده اما آمار گلزنی او مربوط به پست وینگر است و اتفاقا آخرین گلش را هم در همین پست یعنی وینگر راست زده. مسئله دیگر نوع قرارداد این بازیکن است. مانگا با دو باشگاه در حال حاضر قرارداد دارد که با کوریتیبا قرارداد قرضی دارد. یعنی باشگاه پرسپولیس باید رضایت دو باشگاه را جلب کند! مورد دیگر اما مبلغ پیشنهادی این مهاجم برزیلی است. ظاهرا یک ایجنت اعلام کرده این بازیکن با نزدیک به ۹۵۰ هزار دلار پرسپولیسی می‌شود که ۴۵۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه و ۵۰۰ هزار دلار بابت قرارداد خود بازیکن است. این در شرایطی است که این بازیکن فصل گذشته فقط با ۸۰ هزار دلار به صورت قرضی به تیم کوریتبا رفت و تا آذر امسال با این تیم قرارداد دارد و تا آذر سال آینده با تیم ولتاردوندا قرارداد دارد. با این حال اما شنیده می‌شود این بازیکن حتی با این رقم هم به پرسپولیس نخواهد آمد.

در نهایت باید دید که باشگاه پرسپولیس در این شرایط بحرانی خط حمله می‌تواند یک یا دو مهاجم خارجی را جذب کند و خیال یحیی گل محمدی را راحت کند یا سرخپوشان با تمیروف باید به جنگ تیم‌های تا دندان مسلح لیگ امسال بروند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر