کد خبر: 138095
A

خبر مهم وزیر ارشاد درباره انتقال پیکر «ابتهاج» به ایران

پس از مشکلات پیش آمده در مسیر انتقال پیکر مرحوم امیرهوشنگ ابتهاج به ایران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر این شاعر به کشور گفت: ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.

خبر مهم وزیر ارشاد درباره انتقال پیکر «ابتهاج» به ایران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر هوشنگ ابتهاج به ایران گفت: ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.

اظهار کرد: یک اختلاف داخلی و خانوادگی بود و آنچه در خبرها آمده است دادگاه آلمان به نفع انتقال پیکر مرحوم ابتهاج به ایران حکم داده است. ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نخستین نشست شورای عالی سینما در ۲۱ شهریورماه و همزمان با روز ملی سینما خبر داد ‌گفت: اعضای حقوقی و حقیقی تعیین شده است و وزیر امور خارجه و آموزش و پرورش عضو شدند و اولین جلسه تا روز ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر