کد خبر: 138236
A

سهام «استقلال» افت کرد/ سرخپوشان در انتظار خرید سهام بمانند!

روز چهارشنبه که نماد استقلال در فرابورس بازگشایی شد. سهام استقلال در اولین روز صف خرید بود و امروز پس از گذشت یک روز کاری صف فروش شد.

سهام «استقلال» افت کرد/ سرخپوشان در انتظار خرید سهام بمانند!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روز چهارشنبه هفته گذشته یعنی دوم شهریور ماه بود که نماد استقلال در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس بازگشایی شد. در این روز و پس از گذشت پنج ماه از پذیره‌نویسی قیمت سهام استقلال ۴۰۵ تومان کشف قیمت شد.

اما امروز و تنها پس از گذشت یک روز کاری استقلال صف فروش شد و تا اینجای اینجا با افت ۲ درصدی به ۳۶۹ تومان رسید.

برخی از کارشناسان عقیده دارند که این افت استقلال طبیعی است و سهامداران باید در انتظار نزول بیشتر باشند. ولی برخی دیگر از کارشناسان می‌گویند که نبود نقدینگی باعث شده که سهام این باشگاه در بورس کمی افت کند.

به هرحال در زمان پذیره‌نویسی نیز بسیاری از کارشناسان هشدار عدم ارزندگی سهام این دو باشگاه فوتبالی داده بودند. دقیقا چند روز پیش از پذیره‌نویسی چندین نفر از کارشناسان اعلام کردند که سهام استقلال و پرسپولیس ارزش خرید ندارد و سهامداران در میان مدت زیان خواهند کرد.

البته این زیان قطعی نیست و باید تغییر روند بازار سرمایه و افزایش نقدینگی می‌تواند رشد قیمت سهام سرخابی‌ها را در پی داشته باشد.

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی هفته اخیر اعلام کرد که بر اساس پیگیری‌های انجام شده قرار بر این است تا نماد باشگاه پرسپولیس برای روز شنبه بازگشایی شود.

اما لحظه تنظیم این گزارش همچنان خبری از بازگشایی نماد پرسپولیس نیست.

منبع: تجارت نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر