کد خبر: 138389
A

گوهر خیراندیش: با هر انتقاد کوچک، هنرمندان ممنوع الکار می شوند

گوهر خیراندیش خطاب به بهروز وثوقی نوشت:«بهروز عزیز، ما پای رفاقتمان نایستادیم. خودم را می‌گویم، دستم را روی کلاه خودم گذاشته‌ام و خفقان گرفته‌ام چون با هر انتقاد کوچک ممنوع از کار می‌شویم؛ و نان‌مان آجر می‌شود.»

گوهر خیراندیش: با هر انتقاد کوچک، هنرمندان ممنوع الکار می شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گوهرخیراندیش، با انتشار یادداشتی کوتاه، از بهروز وثوقی که در سال‌های پس از انقلاب از پرده سینما دور شد و نتوانست به موفقیت‌های خود در این عرصه ادامه دهد، دلجویی کرد.

خیراندیش ویدئویی حاوی تصاویری از بهروز وثوقی همراه با دیالوگ معروف او درباره رفاقت مربوط به فیلم «گوزن‌ها»، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:«بهروز عزیز، ما پای رفاقتمان نایستادیم. خودم را می‌گویم، دستم را روی کلاه خودم گذاشته‌ام و خفقان گرفته‌ام چون با هر انتقاد کوچک ممنوع از کار می‌شویم؛ و نان‌مان آجر می‌شود.»

او در ادامه نوشته است: «امیدوارم بتوانیم در ایران عزیزمان شاهد هنرنمایی تک تک هنرمندان دور از وطن باشیم»

گوهر خیراندیش در ادامه تاکید کرد: بهروز وثوقی در طول فعالیت هنری‌اش بارها نامزد و برندهٔ جوایزِ جشنواره‌های مختلف شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب دو مجسمهٔ سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های قیصر و رضا موتوری و جایزهٔ بز بالدار جشنوارهٔ جهانی فیلم تهران برای فیلم گوزن‌ها اشاره کرد. او به‌خاطر نقش شمایل‌وارش در فیلم قیصر از سوی سینمادوستان ایرانی به «قیصر سینمای ایران» ملقب شده‌است.

گفتنی است که بهروز وثوقی بارها اعلام کرد که آرزویش بازگشت به ایران است. او در حال حاضر ٨۴ ساله است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر