کد خبر: 138494
A

چگونه یک شرکت تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟ 7 نکته طلایی

لازمه ی داشتن یک شرکت تبلیغاتی موفق داشتن علم مدیریت و استفاده از نیروهای جوان، کارامد و با انگیزه در مجموعه تان می باشد. اگر شما قصد تاسیس یک شرکت تبلیغاتی را دارید مانند هر کار دیگه ای قبلش باید علم این کار را داشته باشید.

چگونه یک شرکت تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟ 7 نکته طلایی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ لازمه ی داشتن یک شرکت تبلیغاتی موفق داشتن علم مدیریت و استفاده از نیروهای جوان، کارامد و با انگیزه در مجموعه تان می باشد. اگر شما قصد تاسیس یک شرکت تبلیغاتی را دارید مانند هر کار دیگه ای قبلش باید علم این کار را داشته باشید.

11

 تحصیل کردن در رشته های دانشگاهی مدیریت و شناخت کسب وکارها و بیزنس ها و شاخص های مالی یکی از مهمترین اصولی است که یک مدیر تبلیغات باید به آن مسلط باشد.همچنین مطالعه و آموزش دیدن در حوزه های هنری مانند کارگردانی، فیلمنامه نویسی، انیمیشن، تدوین و صداگذاری خیلی می تواند به مدیریت یک شرکت تبلیغاتی موفق به شما کمک کند.

یک مدیر تبلیغاتی حتما نیاز نیست خودش کارگردان، فیلمنامه نویس یا اپراتور تدوین باشد اما باید علم و شناخت کلی را نسبت به مسائل هنری داشته باشد. وقتی نیروهایی که برای مجموعه شما کار می کنند باید بدانند که مدیرشان نسبت به مسائل آشنا هست تا نتوانند به قول معروف مدیرشان را گول بزنند.

داشتن یک تیم قوی و کارآمد و پرانرژی وخلاق می تواند به موفقیت  یک شرکت تبلیغاتی کمک شایانی بکند. 

بهترین شرکت‌ تبلیغاتی در ایران کدام است؟ سایت مهرنیوز به بررسی 10 مورد از بهترین شرکت های تبلیغاتی پرداخته است.

22

در اینجا چند نکته در ارتباط با بازاریابی وگرفتن مشتری های جدید برای شرکت تبلیغاتی را برایتان می گوییم.

  1. اولین مورد برای بازاریابی شرکت تبلیغاتی تازه تاسیس مدل بازاریابی سنتی تلفنی است. یعنی شما باید چند نیرویی که سابقه کار بازاریابی تلفنی را دارند استخدام کنید و از آن ها بخواهید تا به مجموعه های بزرگ و کوچک تماس بگیرند و شرکت شما و پکیج های تبلیغاتی که می توانید ارائه کنید را به مشتریان توضیح بدهند.
  2. دومین مورد برای بازاریابی برای شرکت تبلیغاتی استفاده از روش های نوین و جدید تبلیغاتی است. یکی از این روش ها داشتن سایت تبلیغاتی و انتشار مطالب و درست کردن نمونه کارهای تبلیغاتی در شروع کار و قراردادن آن ها بر روی سایت می باشد.
  3. شما وقتی یک شرکت تبلیغاتی را تازه تاسیس کرده اید و نمونه کاری ندارید بهترین روش این است که توسط بازاریاب های تلفنی به شرکت ها بگویید ما حاضر هستیم اولین تیزر تبلیغاتی را برای شما رایگان بسازیم. شما با داشتن چند نمونه کار خوب بر روی سایت وکار کردن بر روی سایت توسط سئوکارها می توانید از طریق وب سایت مشتری بگیرید.
  4. سومین مورد داشتن یک پیج اینستاگرام قدرتمند می باشد. اینستاگرام فضای بسیار رقابتی و جذاب برای عموم مردم است که خیلی ها در این فضا کسب در آمد می کنند. یک شرکت تبلیغاتی به علت اینکه اصول تبلیغات را می داند و در این حوزه فعالیت دارد بسیار راحت می تواند یک پیج قوی برای خود داشته باشد.
  5. تبلیغات شهری و بین شهری به صورت بیلبورد روش دیگری است که می توانید شرکت خود را به مردم تبلیغ کنید و مردم را با برند و حوزه کاریتان آشنا کنید. تبلیغات در بیلبوردهای شهری بسیار موثر و کارآمد هستند.
  6. تبلیغات در مجلات و روزنامه هایی که با مشاغل مختلف سر و کار دارند مورد خوبی است برای اینکه بتوانید مشتری کارهای تبلیغاتی را برای خود جذب کنید. تبلیغات در این حوزه می تواند شما را با بسیاری از مشاغل مختلف آشنا کند و آن ها با شرکت شما در ارتباط قرار بگیرند.
  7. مدل دیگر بازاریابی اینترنتی است که چند بازاریاب به جای بازاریابی تلفنی مطالبی را که از قبل آماده کرده اید مانند پکیج های تبلیغاتی تان را برای شرکت ها و افراد ایمیل بزنند. ایمیل های کاری بسیار مهم در جذب و گرفتن مشتری برای شرکت تبلیغاتی تان می باشد.

33

نکات مهمی که برای گرفتن مشتری برای شرکت تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید.

الف در روابط شخصی با مشتریان خوب خود تاکید داشته باشید

ب آنچه را که خود و شرکتتان می توانید انجام بدهید به راحتی برای مشتریان توضیح دهید

پ یک رکورد ثابت از مشتریانتان داشته باشید.

ت مشکلات کلیدی تان را برای مشتری هایتان حل کنید.

ث رسانه ها وشبکه های اجتماعی را دریابید و از آن ها غافل نمانید.

ج داشتن یک وب سایت قدرتمند و استفاده از سئوکارهای خلاق را فراموش نکنید

چ مشتری مداری را اصل قرار دهید و همیشه سعی کنید رضایت مشتری را جلب کنید.

ح اگر در تبلیغات به جایگاه بزرگی رسیده اید سعی کنید که کارهای ضعیف را انجام ندهید.

خ در مواردی که باید هزینه کنید حتما هزینه کنید و خساست به خرج ندهید.

د باید این اصل را توجه داشته باشید که همیشه در بازار کار بالا و پایین وجود دارد و از اینکه یک ماه فرضا بدون مشتری بمانید ناراحت نباشید

ذ همیشه توکلتان به خدا باشد و روزی همه ی ما دست اوست.

اگر به مطالبی که در این مقاله برایتان گفته ایم توجه کافی را داشته باشید و برای داشتن یک شرکت تبلیغاتی موفق زحمت و تلاش بکنید قطعا می توانید پیروز شوید.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر