کد خبر: 138662
A

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا

پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

پریا شهریاری که از سال ۱۳۹۱ رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران بود، به عضویت فیفا درآمد. او طی روزهای گذشته به سوئیس سفر کرد و بعد از گذراندن مراحل اداری، توانست رسماً فعالیت خود را به عنوان اولین مدیر زن ایرانی در مقر فیفا در زوریخ آغاز کند.

فدراسیون فوتبال در پیامی پیوستن مدیر سابق این مجموعه به فدراسیون جهانی فوتبال را به وی تبریک گفت.

در پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: نوزده سال خدمت صادقانه شما به مجموعه فدراسیون فوتبال ایران ما را بر آن داشته است تا ضمن تقدیر بابت تمام تلاش‌هایتان در این سال‌ها به ویژه در حوزه و معاونت دبیرکلی، فوتبال ساحلی کشور و... از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

بی‌تردید با تجربیات بی‌نظیر داخلی و بین‌المللی که دارید در سمت جدید نیز موفق خواهید بود.

با آرزوی بهترین‌ها برای شما

(تصویر) پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا

* تبریک AFC به سرپرست دبیرکلی و قدردانی از مهمان نوازی فدراسیون فوتبال ایران

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای ضمن تبریک به پرهیزگاری به عنوان سرپرست دبیرکلی، از مهمان نوازی فدراسیون فوتبال ایران به جهت برگزاری مجمع انتخاباتی روز هشتم شهریورماه تقدیر و تشکر کرد.

داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری موفقیت آمیز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در تاریخ هشتم شهریورماه که در نهایت منجر به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته اجرایی FFIRI شد، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه نامه دبیرکل کنفدراسیون فوتبال به سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران آمده است:

همچنین انتصاب شما را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تبریک می گوییم، با این اطمینان که این مسئولیت را با انرژی و اشتیاق فراوان به عهده خواهید گرفت. مطمئن باشید کنفدراسیون فوتبال آسیا به پشتیبانی و ارائه کمک در هر کجا که برای توسعه فوتبال در کشور شما لازم باشد ادامه خواهد داد.

با آرزوی بهترین ها برای شما
داتو ویندزور جان
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر