کد خبر: 138756
A

ذره‌بین مجلسی‌ها روی عملکرد زاکانی/ تحقیق و تفحص از شهرداری تهران کلید خورد

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با اشاره به عزم مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری تحت مدیریت زاکانی گفت: پیگیری حقوق تضییع‌شده شهروندان تهران به عنوان پایتخت کشور در دستورکار پارلمان قرار خواهد گرفت.

ذره‌بین مجلسی‌ها روی عملکرد زاکانی/ تحقیق و تفحص از شهرداری تهران کلید خورد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جواد نیک بین  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اعلام این خبر که تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس کلید خورده است در تشریح جزییات آن گفت: به دلیل  استمرار مشکلات متعدد عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در شهر تهران، فقدان برنامه‌ریزی‌های جامع جهت رفع معضلات پایتخت‌نشینان و تداوم ناکارآمدی در بخش‌هایی از مدیریت شهری مرکز سیاسی کشور به ویژه در چهار سال اخیر، درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را در مجلس به جریان انداخته‌ایم.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد ،بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعداد امضاهای نمایندگان درخواست‌کننده این تحقیق و تفحص از ۳۰ عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: محوریت این تحقیق و تفحص، بررسی عملکرد شهرداری تهران در دو دوره اخیر با هدف پیگیری حقوق تضییع‌شده شهروندان تهران به عنوان پایتخت کشور است.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر