کد خبر: 138807
A

کیروش میلیون دلاری در راه ایران!

شنیده‌ها حاکی از آن است که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته کارلوس کیروش مربی اسبق تیم ملی را با رقم قرارداد چند میلیون دلاری وارد ایران کند.

کیروش میلیون دلاری در راه ایران!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ از روز گذشته و خبری که مبنی بر «ویدئو کال» مهدی تاج و مهدی محمدنبی با کارلوس کی‌روش و به کمک مهدی خراطی منتشر شد، صحبت از توافق با این مربی شده است. اینکه فدراسیون با او به توافق ضمنی رسیده تا کارلوس کی‌روش در ازای دریافت ۹۰۰ هزار دلار تا جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

شاید در نگاه اول این باور به وجود بیاید که کی‌روش که آخرین قراردادش با فدراسیون فوتبال سالیانه ۲ میلیون یورو بود، به فدراسیون فوتبال تخفیف ویژه داده، اما برعکس این قرارداد بیش از دو برابر شده است.

طبق اخبار منتشر شده که فدراسیون هم آن را تکذیب نکرده، توافق با کی‌روش از سوی تاج، ۹۰۰ هزار دلار برای جام جهانی است. آن هم در حالی که ۷۰ روز تا جام جهانی باقی مانده و تیم ملی هم فقط فرصت برگزاری یک اردوی هفت روزه را دارد.

با احتساب روزهای باقیمانده تا جام جهانی، ۹۰۰ هزار دلار برای ۷۰ روز به معنای قرارداد ۴.۷ میلیون دلاری با کارلوس کی‌روش است. آن هم کی‌روشی که پس از شکست سنگین با تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌ها، راهی کلمبیا شد با ثبت سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ کلمبیا مقابل اروگوئه و اکوادور از این تیم اخراج شد و در تیم ملی مصر هم دستاوردی نداشت.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال با ریاست مهدی تاج، پس از گران‌فروشی در قرارداد مارک ویلموتس که این مربی ۷۰۰ هزار یورویی را با ۲.۲ میلیون یورو به ایران آورد، حالا نوبت به کارلوس کی‌روش رسیده تا پس از دو اخراج از کلمبیا و مصر، قراردادی ۴.۷ میلیون دلاری با ایران امضا کند.

منبع: آنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر