کد خبر: 138881
A

بهنام محمودی: از اولین بازی جهانی تا بازی دیشب خیلی خوب نبودیم

بهنام محمودی با اعتراف به وجود ضعف در عملکرد تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان گفت: اگر جنگندگی و تلاش ژاپن را داشتیم، مطمئنم شرایط بهتر می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.

بهنام محمودی: از اولین بازی جهانی تا بازی دیشب خیلی خوب نبودیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیم ملی والیبال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مقابل برزیل سه بر صفر شکست خورد و با عملکردی نه چندان خوب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بهنام محمودی به عملکرد تیم ملی در دیدار با برزیل اشاره و بیان کرد: در قهرمانی جهان عملکرد ضعیفی داشتیم و توقعی که خود بازیکنان در لیگ ملت‌ها ایجاد کرده بودند در این مسابقات برآورده نشد. باید آسیب شناسی شود و کمک کنیم شرایط بهتری بوجود بیاید.

او در ادامه افزود: ست اول و دوم ضعیف کار کردیم اما در ست سوم مقداری راه افتادیم. برزیل هم خیلی خوب کار نکرد و اگر جنگندگی و تلاش ژاپن را داشتیم، مطمئنم شرایط بهتر می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و نیاز به یک برنامه‌ریزی اساسی در والیبال داریم تا شرایط بهتر شود.

ملی‌پوش سابق والیبال در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید تیم ملی انگیزه کمتری نسبت به لیگ ملت‌ها داشت، بیان کرد: وقتی تیم را آنالیز می‌کنند و دست و پایش را  می‌بندند، کار سخت می‌شود. از اولین بازی جهانی تا بازی دیشب خیلی خوب نبودیم. یک بحث فنی داریم که مورد نظر کارشناسان است و بحث دیگر احساسی و طلب مردم از تیم ملی است، ما در این دو بخش توقعات را برآورده نکردیم. از نظر فنی نوسان زیادی داشتیم که باید آسیب‌شناسی کنیم.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر