کد خبر: 138891
A

بورس سقوط کرد!/ پایان هفته قرمز برای اکثر شاخص‌ها

خبرها حاکی از ریزش ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس است.

بورس سقوط کرد!/ پایان هفته قرمز برای اکثر شاخص‌ها

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شاخص کل بازار بورس تهران پس از پایان معاملات امروز ۷ هزار و ۹۷۵ واحد ریزش کرد و به عدد یک میلیون ۴۱۲ هزار واحد رسید.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 4میلیارد و 615 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 980میلیارد تومان در بیش از 282هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 7 هزار و 975واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 412هزار و 859واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های مخابرات ایران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و داده گستر عصر نوین با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 717میلیون ورقه به‌ارزش 9هزار و 514میلیارد تومان در 215هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 58واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 118واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و آهن و فولاد غدیر ایرانیان شد.

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر