کد خبر: 138935
A

کیهان به نقل از روزنامه اسرائیلی: بازگشت به برجام در دستور کار امریکا نیست

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در مطلبی به نقل از یک مقام ناشناس آمریکایی مدعی شد: واشنگتن به تل‌آویو اطلاع داده که توافق بازگشت به برجام در حال حاضر در دستورکار نخواهد بود.

کیهان به نقل از روزنامه اسرائیلی: بازگشت به برجام در دستور کار امریکا نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان نوشت:روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در مطلبی به نقل از یک مقام ناشناس آمریکایی مدعی شد: واشنگتن به تل‌آویو اطلاع داده که توافق بازگشت به برجام در حال حاضر در دستورکار نخواهد بود.

طبق ادعای این نشریه صهیونیستی، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس اخیرش با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و برخی از مقامات این کشور پیامی مبنی بر این‌که توافق بازگشت به برجام در آینده نزدیک امضا نمی‌شود، دریافت کرده است.

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ادعا کرد که پاسخ ایران، واشنگتن را در موقعیتی قرار نداد که توافق را انجام دهد.

این در حالی است که قدرت‌های حاضر در مذاکرات وین منتظر تصمیم سیاسی واشنگتن هستند.

پیش ‌از این، روزنامه صهیونیستی‌ هاآرتص در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه صهیونیست ادعا کرد این احتمال وجود دارد که مقامات آمریکایی بخواهند امضای توافق هسته‌ای با ایران را تا بعد از انتخابات کنگره در ماه نوامبر به تأخیر بیندازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر