کد خبر: 138952
A

وزارت خارجه آمریکا: ایران باید از تمامی ذخایر اورانیوم خود خلاص شود

وِندانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا: باوجود برخی ناکامی‌های اخیر در مذاکرات هسته‌ای، ایالات متحده به تلاش خود برای حصول توافق با ایران ادامه می‌دهد.

وزارت خارجه آمریکا: ایران باید از تمامی ذخایر اورانیوم خود خلاص شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وِندانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی این وزارت‌خانه به تکرار ادعاها علیه ماهیت برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و گفت که تنها یک هدف نهایی برای توافق با ایران وجود دارد و آن، جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است.

بنابر گزارش شبکه پی‌بی‌اس، وی در ادامه تاکید کرد که باوجود برخی ناکامی‌های اخیر در مذاکرات هسته‌ای، ایالات متحده به تلاش خود برای حصول توافق با ایران ادامه می‌دهد.

این سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا همچنین مدعی شد: این، برای تضمین آن است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند. این، همچنان چشم انداز پیش روی ما و دلیلی است که ما به آن (مذاکرات) ادامه می‌دهیم، زیرا معتقدیم که بازگشت متقابل به پایبندی (به برجام) به ما کمک می‌کند تا به هدفمان برسیم.

پاتل افزود: دستیابی به توافق به‌طور مجدد برنامه هسته‌ای ایران را محدود خواهد کرد. این یک گام مهم برای ثبات منطقه و در راستای منافع امنیت ملی ایالات متحده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر