کد خبر: 138982
A

وزیر ارشاد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم، بازگشت به مساجد است

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از سیاست‌ها و شعارهای اصلی فرهنگی دولت سیزدهم، توجه و بازگشت به مساجد است که این موضوع را از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری دنبال می‌کنیم.

وزیر ارشاد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم، بازگشت به مساجد است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی آبادان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تغییرات جدیدی که در کانون‌ها فرهنگی هنری صورت گرفته بناست این کانون ها را بسیار فعالتر از گذشته کنیم.

وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری در کشور باید حول مساجد و به عنوان کارهای عمیق، ماندگار و در تراز انقلاب اسلامی صورت گیرد و همین رویکرد در خوزستان نیز دنبال خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی در یکسال گذشته برنامه‌های مناسبی در نظر گرفته شده بود ادامه داد:با پیگیری و موافقت رییس جمهور و هماهنگی استاندار خوزستان اجرای برخی پروژه‌های فرهنگی را در دستور کار دادیم.

وی همچنین گفت: توفیقی است که در ایام اربعین حسینی به آبادان و منطقه‌ای که بوی شهادت می‌دهد بیایم.

وی افزود: همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج از کشور برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی اربعین حسینی بسیج شده‌اند و هر چه که از دست ما بر می‌آید انجام خواهیم داد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح چند طرح فرهنگی ، و دیدار و نشست با مسوولان استانی و فرهنگی، از طریق فرودگاه بین المللی آبادان وارد خوزستان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر