کد خبر: 139048
A

ترامپ به داماد خودش هم رحم نکرد!

مشاور سابق ترامپ با ذکر مطلبی در کتاب اخیر خود از تلاش ترامپ برای دور زدن داماد خودش خبر داده است.

ترامپ به داماد خودش هم رحم نکرد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مشاور سابق «دونالد ترامپ » رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در کتابی افشاگرانه، از تلاش ترامپ در زمان انتخابات 2020 برای انجام کودتا علیه « جرد کوشنر » داماد خود خبر داد.

«پیتر ناوارو» مشاور کاخ سفید در زمان ترامپ، افشا کرد که در آن زمان ترامپ در تلاش بود تا جرد کوشنر را از کمپین انتخاباتی خود خارج کرده و «استیو بنن» مشاور خود، را جایگزین او کند.

البته به گفته ناوارو ترامپ خودش این مسئله را در نهایت به کوشنر گفت و کودتا شکل نگرفت، زیرا ترامپ می‌ترسید این کودتا به مسائل خانوادگی منجر شود.

نتایج انتخابات نیز در سال ۲۰۲۰ به نفع ترامپ تمام نشد و او در نهایت جایگاه خود را به رقیب دموکراتش یعنی جو بایدن واگذار کرد. استیو بنن ۶۹ ساله هم تاکنون در پرونده‌های مختلفی از ترامپ متهم شناخته شده است.

در تازه‌ترین اقدام، او روز پنجشنبه هفته گذشته در دادگاهی در منهتن آمریکا به کلاهبرداری و پولشویی بیش از ۱۵ میلیون دلاراز کمک‌های نقدی با عنوان «ما دیوار را می‌سازیم» متهم شد.

بنن تا به امروز به دو فقره پولشویی، یک فقره توطئه و یک مورد کلاهبرداری متهم شده است. گفته می‌شود اگر حکم بنن در دادگاه اثبات شود وی ممکن است به جرم پولشویی تا ۱۵ سال به زندان محکوم شود. استیو بنن پیشتر نیز به اتهام دست داشتن در آشوب‌های ۶ ژانویه ۲۰۲۰ و حمله به ساختمان کنگره مجرم شناخته شده بود.

منبع: افکارنیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر