کد خبر: 139049
A

روایت حضرت‌پور از شب باخت ایران به برزیل

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان می‌گوید: متاسفانه همه بعد از باخت فکر می‌کنند همه چیز بد است، اما اگر کادر فنی بد بود نمی‌توانست در لیگ ملت‌ها هم نتیجه بگیریم.

روایت حضرت‌پور از شب باخت ایران به برزیل

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدرضا حضرت‌پور، لیبروی تیم ملی والیبال به عملکرد تیم ملی در قهرمانی جهان اشاره و بیان کرد: قبل از قهرمانی جهان در جام واگنر شرکت کردیم که خیلی خوب بود و تیم در روال قبلی بازی می‌کرد. سه بازی اول جهانی هم به نظرم خوب بود. دو مسابقه اول را بردیم و در سومین مسابقه هلند بهتر از ما کار کرد. در دور حذفی دوست داشتیم بازی خوبی انجام بدهیم، چون بازی حذفی بود، اما آن چیزی که دوست داشتیم اتفاق نیفتاد و متاسفانه باختیم. امیدواریم در سال‌های آینده جبران کنیم.

او در مورد نوسان تیم ملی از لیگ ملت‌ها تا قهرمانی جهان گفت: به نظرم در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی گرفتیم، اما در جام جهانی همه تیم‌ها کامل می‌آیند و تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند خیلی با VNL (لیگ ملتها) متفاوت هستند. فرانسه که قهرمان لیگ ملت‌ها بود در قهرمانی جهان به ایتالیا باخت. برزیل هم باتجربه بود و شاید این فشار باعث شد نتیجه خوبی نگیریم، اما به طور کلی فکر می‌کنم تیم‌هایی که در VNL نتیجه خوبی نگرفتند، در جام جهانی بهتر ظاهر شدند.

حضرت‌پور در واکنش به انتقاد برخی از کارشناسان که معتقد بودند تیم ملی در قهرمانی جهان جنگندگی لازم را نداشت، بیان کرد: همه بازیکنان را می‌شناسم، هیچ کدام دوست ندارند تیم ببازد. همیشه دوست دارند جنگنده ظاهر شوند و حتی اگر می‌بازند خوب بازی کنند، اما در بازی با برزیل ست اول ۵-۶ امتیاز عقب افتادیم و این خیلی تاثیرگذار بود. شاید اگر ست اول را می‌بردیم بازی خیلی قشنگ‌تر می‌شد. از آنجایی که با اختلاف زیاد ست اول را باختیم و آن‌ها هم خیلی خوب کار کردند، اجازه ندادند ما سوار بازی شویم. شاید اگر یک ست می‌بردیم در تیم، جنگندگی دیده می‌شد.

او با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی انگیزه خوبی داشتند، ادامه داد: قبل از بازی فکر می‌کردم برنده می‌شویم. بقیه هم خیلی دوست داشتند برزیل را شکست بدهیم. همه دست به دست هم داده بودیم بازی را ببریم، اما شاید آن روز، روز بد تیم ما بود.

لیبروی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که چقدر حواشی قبل از اعزام و صحبت‌های محمد موسوی در مورد امکانات تیم، در نتیجه تیم اثرگذار بود، بیان کرد: شاید از نظر کارشناسان این حواشی برای بازیکنان تیم ملی ایجاد شد، اما فکر نمی‌کنم این موضوع برای بازیکنان حرفه‌ای حاشیه ایجاد کند. درست است که در جام واگنر دو بازی را باختیم و یک بازی بردیم، اما بد والیبال بازی نکردیم. در قهرمانی جهان هم به عنوان تیم دوم بالا رفتیم. اگر این حواشی بر یک بازیکن تاثیر بگذارد، حرفه‌ای نیست. بچه‌ها زیاد درگیر این مساله نبودند.

او در واکنش به اینکه کادر فنی تیم ملی چقدر توانست در لحظات حساس تیم را مدیریت کند، گفت: اگر در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی گرفتیم، یعنی همه چیز خوب بوده است. متاسفانه همه بعد از باخت فکر می‌کنند همه چیز بد است، اما اگر کادر فنی بد بود نمی‌توانست در لیگ ملت‌ها هم نتیجه بگیریم. امیدوارم سال بعد که تورنمنت‌های حساسی مثل انتخابی المپیک را پیش رو داریم، با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر