کد خبر: 139270
A

ماجرای تجاوز به بیمار مبتلا به اُتیسم چیست؟

روز یکشنبه مدیرعامل انجمن اتیسم ایران از ربایش و آزار و اذیت یک بیمار مبتلا به اتیسم خبر داد و گفت که فردی ۲۱ ساله روز ۱۲ شهریورماه ربوده شده، فردای آن روز با آثار ضرب‌وشتم در بیمارستان پیدا شده است.

ماجرای تجاوز به بیمار مبتلا به اُتیسم چیست؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران از ربایش و آزار و اذیت یک بیمار مبتلا به اتیسم خبر داد و گفت که فردی ۲۱ ساله روز ۱۲ شهریورماه ربوده شده، فردای آن روز با آثار ضرب‌وشتم در بیمارستان پیدا شده است.

پس از آن سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به پیگیری پلیس درباره پرونده آزار و اذیت یک فرد مبتلا به اتیسم، موضوع تجاوز به این فرد را نیز رد کرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: همچنان پیگیری توسط پلیس در جریان است تا مشخص شود که چرا این فرد رها شده و فردی که اقدام به این کار کرده، چه کسی بوده است. هنوز پرسش‌های زیادی در ارتباط با صحت و سقم پرونده وجود دارد اما با اطلاعات دریافت شده از دادسرای جنایی مشخص شده که موضوع تجاوز منتفی است. حتی نماینده انجمن اتیسم هم اعلام کرده که اگر اظهاراتی از جانب وی درباره این موضوع منتشر شود درباره آن اعلام شکایت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر