کد خبر: 139336
A

«ایبرا» همچنان دراوج/ اسطوره سوئدی قصد بازنشستگی ندارد!

ایبراهیموویچ گفت: "به زودی برمی‌گردم. قرار نیست بازنشسته شوم، برمی‌گردم و تسلیم نمی‌شوم. اگر بازیکنی قوی‌تر از خودم ببینم، آماده بازنشستگی خواهم بود اما هنوز بازیکنی قوی‌تر از خودم ندیده‌ام."

«ایبرا» همچنان دراوج/ اسطوره سوئدی قصد بازنشستگی ندارد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ زلاتان ابراهیموویچ پس از جراحی زانوی خود به دنبال مصدومیت پارگی رباط صلیبی، در حال گذراندن دوره توانبخشی است. در حالی که برخی فکر می‌کنند که این بازیکن 41 ساله باید بازنشسته شود، او چنین برنامه‌ای ندارد و قول داده که به میلان بازگردد.

اگرچه تاریخ دقیقی برای بازگشت او وجود ندارد، اما گفته شده که احتمالاً در ژانویه بازخواهد گشت. ایبراهیموویچ در گفتگو با لا گاتزتا دلو اسپورت گفت: "به زودی برمی‌گردم. قرار نیست بازنشسته شوم، برمی‌گردم و تسلیم نمی‌شوم. اگر بازیکنی قوی‌تر از خودم ببینم، آماده بازنشستگی خواهم بود اما هنوز بازیکنی قوی‌تر از خودم ندیده‌ام."

در مورد دفاع از عنوان قهرمانی میلان در این فصل، میلان پس از 6 بازی با 4 برد و دو تساوی در جایگاه سوم جدول قرار دارد، در حالی که در این فصل شکست ناپذیر باقی مانده است. رافائل لئو و اولیویه ژیرو هر کدام سه بار گلزنی کرده‌اند. بازیکن جدید دیووک اوریگی چهار بازی انجام داده است اما هنوز در یک مسابقه شروع نکرده است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر