کد خبر: 139342
A

دومین زورگیر اتوبان نیایش دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است و مجرمان بدانند که تحت هر شرایطی با انجام اقدامات انتظامی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

دومین زورگیر اتوبان نیایش دستگیر شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری همدست زورگیر اتوبان نیایش در شهرستان شهریار خبر داد.

وی افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات انتظامی همکارانم در پلیس آگاهی تهران، محل اختفای همدست زورگیر اتوبان نیایش شناسایی شد.

سرهنگ ولیپور: پس از اخذ نیابت قضایی، اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد و وی در عملیاتی در غرب استان تهران و در باغی در شهرستان شهریار دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در برخورد با مجرمان جرایم خشن تعارفی نخواهیم داشت، تصریح کرد: امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است و مجرمان بدانند که تحت هر شرایطی با انجام اقدامات انتظامی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

به گفته سرهنگ ولیپور گودرزی، پس از اتمام مراحل انتظامی، پرونده متهم به مقام قضایی ارجاع خواهد شد.

وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ۲۷ مرداد سال جاری از دستگیری این سارق خبر داد و هفتم شهریور نیز علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده به دادگاه ارسال شده است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش ۱۹ شهریور با حضور ۴۰ شاکی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزاری شد و علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران ۲۱ شهریور در شورای عالی قضایی از صدور حکم اعدام برای سارق بزرگراه نیایش خبر داد.

منبع: مرکز رسانه قوه قضاییه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر