کد خبر: 139375
A

اصولگرایان در دفاع از مهاجرت پسر انسیه خزعلی چه گفتند؟

بعد از ماجرای کانادا رفتن، پسر خانم خزعلی معاون رئیسی، به طرز عجیبی حامیان رئیس جمهور به صحنه آمدند و از فرنگ رفتن فرزندان مسئولان دفاع کردند.

 اصولگرایان در دفاع از مهاجرت پسر انسیه خزعلی چه گفتند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از ماجرای کانادا رفتن، پسر خانم خزعلی معاون رئیسی، به طرز عجیبی حامیان رئیس جمهور به صحنه آمدند و از فرنگ رفتن فرزندان مسئولان دفاع کردند.

همین افراد در زمانی که حسن روحانی رئیس جمهور بود یا اصلاح‌طلبان پارلمان را در اختیار داشتند، سینه چاک داده بودند که چرا بچه‌های مسئولان در خارج تحصیل می‌کنند؟ بالاخره یا باید قسم حضرت عباس این افراد را باور کنیم یا دم خروسی که بیرون زده است؟

نمونه این اظهارات هم در ادامه می خوانیم: اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس در صفحه شخصی خود نوشته است: «علت مهاجرت این افراد، پیشرفت کشور است اما برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند.»

عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری در سرمقاله ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران نوشته است:« ‌ درس خواندن (نه اقامت) هیچ کس درخارج کشور اشکال ندارد. الا اینکه از راه رانت و ناسالم رفته باشد. اصل درس خواندن را تابو نکنیم خصوصا در رشته‌های نوپدید.»

محمد صادق کوشکی فعال سیاسی اصول‌گرا در کانال شخصی خود در نرم افزار ایتا نوشته است:« حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست. مسئولان می‌گویند که فرزندان ما مستقل هستند و خودشان برای زندگی‌شان تصمیم گرفته و می‌گیرند و در نهایت حساب ما با آن‌ها جداست.»

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر