کد خبر: 139401
A

آقای رئیسی، اطلاع دارید کسی هنوز «بلیت رفت» نخریده؟

« اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود» یک هفته از رسانه‌ای شدن این فرمان رئیس جمهور گذشته بود اما نه فرزندی برگشت و نه پدر و مادری نزد فرزندانشان رفتند. ظاهرا قرار نیست حواشی فرزندان خارج نشین برخی مسئولان پایان داشته باشد .

آقای رئیسی، اطلاع دارید کسی هنوز «بلیت رفت» نخریده؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ « اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود» یک هفته از رسانه‌ای شدن این فرمان رئیس جمهور گذشته بود اما نه فرزندی برگشت و نه پدر و مادری نزد فرزندانشان رفتند. ظاهرا قرار نیست حواشی فرزندان خارج نشین برخی مسئولان پایان داشته باشد . 

حتی دیروز خبری به نقل از برنا درباره استعفای زاهدی وفا گزینه پیشنهادی وزارت کار به دلیل حضور فرزندش درخارج از کشور منتشر شد که عمر کوتاهی داشت و برنا نوشت:« عصر دیروز (چهارشنبه) خبری با تیتر «استعفای زاهدی وفا در حاشیه جلسه امروز دولت» و مضمون اینکه «محمد مهدی زاهدی وفا در نامه ای به رئیس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود» در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری به نقل از خبرگزاری برنا درحال انتشار است. این خبر در هیچ یکی از خروجی‌های خبرگزاری برنا منتشر نشده و از اساس کذب است. »

ایسنا هم نوشت:« در پی انتشار خبر استعفای زاهدی وفا، سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، صحت این خبر تکذیب و جعلی خوانده شد .»

واکنشی از زاهدی وفا درباره حضور فرزندش در خارج کشور منتشر نشده بود تا اینکه عصر دیروز ابوالفضل عمویی؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن رد ادعای طرح شده در فضای مجازی درباره دوتابعیتی بودن فرزندان وزیر پیشنهادی کار در توضیح این مطلب گفت: در این موضوع، من از شخص آقای زاهدی وفا سوال کردم، وی توضیح داد که هرچند همزمان با دوران تحصیلش در کانادا به عنوان دانشجوی بورسیه وزارت علوم و اقامت در آن کشور فرزندان ایشان نیز در آن زمان متولد شده‌اند، اما ایشان هیچ اقدامی برای اخذ تابعیت برای آنها نکرده است و این فرزندان هیچگاه کد تامین اجتماعی کشور کانادا را نداشته و در کانادا نیز اقامت ندارند و حتی پس از پایان دوران تحصیل پدر و بازگشت به ایران هیچ سفر خارجی بجز عتبات عالیات نداشته‌اند.

خبری از بازگشت دیگر فرزندان خارج نشین نیست از جمله برخی نوادگان آیت ا... خزعلی. مهدی خزعلی که حضور فرزندان دو خواهرش را افشا کرد یا ادعاهایی که درباره حضور فرزند گزینه پیشنهای برای وزارت کار است. ماجرا از زمانی آغاز شد که رئیس جمهور گفت: « اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود» پس از آن بود که افشاگری‌ها درباره مسئولانی که فرزندانشان در خارح کشور هستند آغاز شد که نتایج جالبی داشت و مشخص شد فرزندان انسیه و کبری خزعلی در خارج کشور هستند . اکنون بیش از یک هفته از دستور رئیسی گذشته اما نه تنها خبری از بازگشت فرزندان انسیه وکبری یا اقامت این دو خواهر در کنارفرزندانشان نیست.

ابهام دفاع دیرهنگام انسیه خزعلی و همسرش

در ابتدا انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور که تصور نمی‌کرد حضور فرزندش در خارج کشور هویدا شود؛ نوشت: « اما امروز برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری وی جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است. خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت ندارند. بی‌شک بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است.»

منبع: آرمان ملی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر