کد خبر: 139448
A

حمله یک فرد با چاقو به نمازگزاران یک مسجد در شیراز / ۸ نفر مصدوم شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که صبح جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، هشت شهروند را در مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و هشت نفر مصدوم نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

حمله یک فرد با چاقو به نمازگزاران یک مسجد در شیراز / ۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که صبح جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، هشت شهروند را در مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.

 سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۹ صبح جمعه، به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی هشت نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس با چاقو مجروح کرده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و هشت نفر مصدوم نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: بر اساس استعلام صورت گرفته، وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است .

سرهنگ شجاعی بابیان اینکه مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری های معتبر پیگیری و دریافت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر