کد خبر: 139946
A
دیده بان ایران خبر سقوط اشنویه را بررسی کرد؛

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی: اشنویه سقوط نکرده، شایعات را باور نکنید

یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: اخباری که از شرایط و وجود وضعیت بحرانی شهرستان اشنویه منتشر میشود صحت ندارد و در تماسی که با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان داشتم شرایط خوب بوده و مورد خاصی وجود ندارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی: اشنویه سقوط نکرده، شایعات را باور نکنید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ طی روزهای گذشته و به طور ویژه شب گذشته بود که رسانه‌های وابسته به جریان معاندین مدعی بروز اتفاقاتی از جمله از دست خارج شدن کنترل شهر اشنویه شدند.

به گزارش دیده‌بان ایران؛ به گزارش شاهدان عینی از اشنویه؛ وضعیت  شهرستان اشنویه آرام بوده، گزارشات ارسالی از حضور معترضان در سطح شهر برای شب گذشته بوده و در حال حاضر هیچ جو متشنجی در این شهرستان مشهود نمی‌باشد و حتی دانش‌آموزان اولین روز مدرسه را نیز آغاز کردند.

این شاهد عینی گفت: به علت اینکه اغتشاش‌گران  اموال عمومی مثل بانک‌ها را تخریب میکنند تدابیر امنیتی برای ممانعت از چنین کاری شروع شده است.

از سوی دیگر یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: اخباری که از شرایط  و وجود وضعیت بحرانی شهرستان اشنویه منتشر میشود صحت ندارد و در تماسی که با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان داشتم شرایط خوب بوده و مورد خاصی وجود ندارد.

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر