کد خبر: 140505
A

وزیر ورزش: فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب است

وزیر ورزش و جوانان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وزیر ورزش: فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حمید سجادی در حاشیه اختتامیه لیگ برتر تنیس در مورد حمایت برخی از ورزشکاران از اتفاقات اخیر کشور گفت: ورزشکاران که همیشه گل سرسبد هستند، فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در دستور کار ما است، چند شب پیش هم از فرمایشات رئیس جمهور استفاده کردیم. جایگاه‌ها و مسائل را تبیین کردند، همان طور که امروز هم مقام معظم رهبری فرمودند، اندک اتفاقاتی که در جامعه هنری و ورزشی افتاده است، حتما به جایگاه هنر و ورزش آسیب نمی‌زند.

او ادامه داد: حتما ورزشکاران در دل نظام جای دارند، محبوب نظام بوده و هستند و پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند، کشورمان را دوست داریم و جامعه ورزش به هیچ وجه اجازه نمی دهد افرادی که خدای نکرده به دنبال تجزیه کشور هستند و دنبال یک‌سری مقاصد و اهداف هستند، به اهداف خود برسند. 

سجادی با بیان اینکه همه دیدیم چه اتفاقاتی رقم زدند که خوشایند کسی نبود و کسی هم دوست ندارد این اتفاقات را ببیند، گفت: ضرر و زیان‌هایی که وارد و آتش سوزی‌هایی که اتفاق افتاد، مزاحمت‌هایی که برای مردم و کسب و کارشان ایجاد شد و در روند عادی و عمومی شهروندان اختلال ایجاد شد، اینها مورد پسند هیچ کسی نیست؛ نه جامعه ورزشی و نه جامعه هنری. ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از این اتفاقات استقبال نمی‌کنیم و خوشبختانه مشخص شد این برنامه‌ها زیر نظر چه افرادی است و چگونه برنامه‌ریزی، هدایت و سرمایه‌گذاری می‌شود. 

سجادی همچنین گفت: همان‌طور که بزرگان، مقام معظم رهبری، ربیس جمهور و دیگر مسئولان فرمودند این افراد توفیقات کشور را بر نتابیدند، بحث اشتغال در حال رسیدن به نتیجه بود که حتما در آینده این اتفاق رخ می‌دهد و یک سری اتفاقات دیگر. خب اینها در کشور شروع شده که آن را بر نتابیدند. ما باز هم با حمایت و درایت و هوشیاری خودمان، حضورمان در صحنه، پرکاری خودمان ثابت می‌کنیم که اشتباه می‌کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه تنیس زمین ندارد، گفت: فدراسیون و شرکت توسعه به تفاهماتی رسیدند و یک مجموعه وجود دارد که به محض قراداد شرکت با بخش خصوصی به پایان برسد، به فدراسیون خواهند داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر