کد خبر: 140519
A

رکود نتوانست غول خودروسازی آمریکایی را زمین‌گیر کند/ تولید بیش از تولید ۳ میلیون ۴۰۰ خودرو

خودروساز برقی تسلا پس از عملکرد ضعیف در سه ماهه دوم به دلیل تعطیلی کووید به ویژه در چین، رکورد تحویل ۳۴۳۸۳۰ خودرو را در سه ماهه سوم شکست؛ این شرکت اعلام کرد که بیش از ۳۶۵۰۰۰ خودرو تولید کرده و بیش از ۳۴۳۰۰۰ خودرو تحویل داده است.

 رکود نتوانست غول خودروسازی آمریکایی را زمین‌گیر کند/ تولید بیش از تولید ۳ میلیون ۴۰۰ خودرو

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تسلا، شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک در بیانیه‌ای گفت:" از آنجایی که حجم تولید ما همچنان در حال رشد است، تضمین ظرفیت حمل‌ونقل وسیله نقلیه با هزینه معقول در طول این هفته‌های اوج لجستیک به طور فزاینده‌ای چالش برانگیز می‌شود."

این موسسه اضافه کرد که در سه ماهه سوم، "ما ترکیب منطقه ای یکنواخت تری را الگو کار خود قرار داده‌ایم که منجر به افزایش خودروهای در حال حمل و نقل در پایان سه ماهه شد."

طبق گفته تسلا، این خودروها سفارش داده شده اند و پس از رسیدن به مقصد به مشتریان تحویل داده می شوند.

این شرکت اعلام کرد که مدل S و X نزدیک به ۱۸۶۷۲مورد از تحویل های سه ماهه خود را تشکیل می دهند، در حالی که مدل ۳ و Y به ۳۲۵۱۵۸ رسیده است.

تسلا رکورد شکست | رکود نتوانست غول خودروسازی آمریکایی را زمین‌گیر کند!

شرکت تسلا شرکت خودروسازی آمریکایی و تولیدکننده خودروهای برقی و قطعات موردنیاز قطارهای برقی است.

شرکت تسلا همچنین تولیدکننده پکیج‌های باتری لیتیم-یون برای دیگر خودروسازها، مانند تویوتا و دایملر آگ است.

تسلا موتورز در سال ۲۰۰۳ توسط ابرهارد جفری استریل و مارک تارپنینگ تأسیس شد و ادای احترام به مخترع و مهندس برق نیکولا تسلا است. ایلان ماسک هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره تسلا فعالیت می‌کند. سهام تسلا در بازار بورس نزدک معامله می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر