کد خبر: 14063
A

صدور رأی دادگاه فدرال آمریکا در باره فرمان مهاجرتی ترامپ به تعویق افتاد

صدور رأی نهایی دادگاه فدرال آمریکا در باره فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور که قرار بود شامگاه سه شنبه به وقت محلی صادر شود، به تعویق افتاد.

صدور رأی دادگاه فدرال آمریکا در باره فرمان مهاجرتی ترامپ به تعویق افتاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل ازخبرگزاری فرانسه، دادگاه استیناف درسان فرانسیسکو اعلام کرد حکم دادگاه در خصوص اعتراض به فرمان اجرایی دونالد ترامب رییس جمهوری درباره جلوگیری موقت از سفر اتباع هفت کشور عمدتاً اسلامی به آمریکا، روز سه شنبه صادر نخواهد شد.
 
«دیوید مادین» سخنگوی دادگا به خبرگزاری فرانسه گفت: پیش بینی نمی کنیم حکم سه شنبه صادر شود اما پیش بینی می کنیم این حکم هفته جاری صادر شود.
 
به دنبال رأی جمعه گذشته قاضی فدرال شهر سیاتل در ایالت واشنگتن مبنی برجلوگیری از اجرای فرمان مهاجرتی ترامپ، تلاش های گسترده ای در کاخ سفید و وزارت دادگستری آمریکا برای دوباره به جریان انداختن این فرمان آغاز شد.
 
در ادامه این تلاش ها قرار بود که حامیان و مدافعان فرمان اجرایی ترامپ، دلایل قانونی خود را در مشروعیت آن تا شامگاه دوشنبه گذشته به دادگاه فدرال ارائه دهند.
 
دادگاه فدرال آمریکا در پی مجادلات دو طرف دعوی، اعلام کرد که حکم نهایی خود را شامگاه سه شنبه به وقت محلی به دنبال یک شنود تلفنی برای شنیدن استدلال های نهایی له و علیه این فرمان، اعلام خواهد کرد.ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر