کد خبر: 140658
A

پدر مهسا امینی درباره عدم تماس رییس جمهور دروغ گفته است ؟!

هیچ کس از ما دلجویی نکرد!"؛ همین یک خط کافی بود که خبری به نقل از پدر مرحومه مهسا امینی در همه رسانه ها بازنشر شود. ایران اینترنشنال به نقل از پدر مهسا گزارش داد: "امجد امینی، پدر مهسا امینی: رئیسی دلجویی نکرد، فقط تماس گرفت گفت پیگیری می‌کنیم که نکرد". روایت رادیو فردا به عنوان ارگان مرود حمایت ایالات متحده آمریکا هم این بود: "پدر مهسا امینی: اخبار دلجویی مقامات واقعیت ندارد؛ مرا دست به سر می‌کنند". امجد امینی این حرفها را 13 روز پس از آنکه ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور با او تماس گرفت و با او و خانواده اش ابراز همدردی کرد مطرح کرد.

پدر مهسا امینی درباره عدم تماس رییس جمهور دروغ گفته است ؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رکنا نوشت؛ هیچ کس از ما دلجویی نکرد!"؛ همین یک خط کافی بود که خبری به نقل از پدر مرحومه مهسا امینی در همه رسانه ها بازنشر شود. ایران اینترنشنال به نقل از پدر مهسا گزارش داد: "امجد امینی، پدر مهسا امینی: رئیسی دلجویی نکرد، فقط تماس گرفت گفت پیگیری می‌کنیم که نکرد". روایت رادیو فردا به عنوان ارگان مرود حمایت ایالات متحده آمریکا هم این بود: "پدر مهسا امینی: اخبار دلجویی مقامات واقعیت ندارد؛ مرا دست به سر می‌کنند".

 امجد امینی این حرفها را 13 روز پس از آنکه ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور با او تماس گرفت و با او و خانواده اش ابراز همدردی کرد مطرح کرد.
اما بعد از چند ساعت از فراگیری ادعای امجد امینی او ضمن تکذیب برخی اظهارات منتسب به خودش در حالی که این اظهارت را به سایت رویداد24گفته بود آنها را نوشته ای عنوان کرد که «رییس جمهور از خانواده ما دلجویی نکرده است» و به خبرگزاری ایرنا گفت که رییس جمهوری در تماس با من، ضمن «احوالپرسی و دلجویی از بنده و خانواده» تاکید کردند که «دستور پیگیری سریع پرونده» را صادر کرده است.
وی از اینکه چگونه چنین اظهاراتی به نقل از وی منتشر شده، اظهار بی اطلاعی کرد و به ایرنا افزود: شاید در مورد کلیت مساله با رسانه‌ها صحبت کرده باشم اما اصلا در مورد ماهیت تماس تلفنی رییس جمهوری و یا دلجویی وی با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.
امجد امینی با تاکید بر اینکه در چند روز گذشته این نخستین بار است که با رسانه ها صحبت می کنم، افزود: هرآنچه در این مورد به نقل از من منتشر شده است، واقعیت ندارد.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر