کد خبر: 140766
A

نماینده ولی فقیه: کردستان کانون حوادث اخیر در کشور بود

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان می‌گوید: خوشبختانه در این ایام که شاهد برخی از اغتشاشات در سطح کردستان بودیم، عملکرد و مدیریت نیروی انتظامی بسیار مناسب و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه: کردستان کانون حوادث اخیر در کشور بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان و پرسنل پلیس، اظهار داشت: نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی برای مردم آرامش و امنیت به ارمغان می آورند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیتی که امروز در استان کردستان داریم حاصل خدمات نیروهای امنیتی و انتظامی است و همه قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تأکید کرد: خوشبختانه در این ایام که شاهد برخی از اغتشاشات در سطح کردستان بودیم، عملکرد و مدیریت نیروی انتظامی بسیار مناسب و قابل تقدیر بود.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: کردستان به نوعی کانون اغتشاشات اخیر در کشور بود، ولی توانمندی پلیس و دستگاه های متولی باعث شد که این قائله که توسط دشمن برپا شده بود به پایان برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: شادی و خوشحالی جامعه در سایه امنیت و آرامش مطلق است، لذا باید قدردان نیروهای انتظامی و امنیتی باشیم.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر