کد خبر: 140775
A

واکنش چمران به حوادث دانشگاه شریف: اتفاقی است که افتاده!/ اعتراضات به زودی جمع می‌شود

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در واکنش به حادثه دانشگاه شریف گفت: درباره حادثه دانشگاه شریف نظر خاصی ندارم به هر حال اتفاقاتی است که افتاده است.

واکنش چمران به حوادث دانشگاه شریف: اتفاقی است که افتاده!/ اعتراضات به زودی جمع می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس شورای شهر تهران، ضمن ارزیابی اعتراضات اخیر گفت: در کشور عده‌ای مانند امیر سرتیپ آذرفر وجود دارند که سال‌ها جنگیدند و تلاش کردند کشور حفظ شود. عده‌ای هم متاسفانه ارزش این ثروت به دست آورده را نمی‌دانند و ناراحت هستند و برخی هم در خارج کشور از این موفقیت‌های بدست آمده برای کشور نظیر سفر رئیسی به مجمع شانگهای و پذیرفته شدن عضویت ایران در این سازمان ناراحت هستند.

او افزود: در حقیقت این گروه اخیر به دلیل اینکه نمی‌توانند موفقیت‌های ایران را ببینند اقداماتی علیه کشور انجام می‌دهند که از این طریق وحدت ملی را از بین ببرند اما با وجود این تلاش‌ها وحدت ملی در کشور حفظ شده همچنان‌که امروز همه اقوام شامل لر، کرد، عرب، بلوچ، شمالی و جنوبی در کنار هم قرار دارند و همه با همدیگر ایرانی هستند. 

چمران با تأکید بر پتانسیل کشور در حفظ وحدت ملی تصریح کرد: خوشبختانه ایران کشوری است که می‌تواند به خوبی همه اقوام را در کنار هم جمع کند و نگه دارد البته این روند باز هم ادامه خواهد داشت و اقوام در کنار یکدیگر می‌مانند. قطعا و یقینا مواردی نظیر اتفاقات اخیر منجر به تقویت وحدت ملی ما می‌شود. البته در این قبیل اتفاقات باید به این نکته توجه کرد که دشمنان در کمین ما هستند لذا باید آگاه باشیم و اجازه ندهیم دشمن به نتیجه دلخواه خود برسد.

این فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حادثه دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: درباره حادثه دانشگاه شریف نظر خاصی ندارم به هر حال اتفاقاتی است که افتاده. 

چمران با اشاره به زمان پایان اعتراضات یادآور شد: این اعتراضات به زودی جمع خواهند شد کما اینکه تاکنون از این موارد زیاد اتفاق افتاده است.

منبع: منیبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر