کد خبر: 140853
A

یک مدیر حوزه علمیه: ​سلبریتی ها اعتبار خود را از صدقه سر جمهوری اسلامی ایران دارند

سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان با انتقاد از برخی سلبریتی‌ها گفت: هجمه علیه حجاب رویکرد جدید دشمن است و میدان بازی را تغییر داده و به بهانه دفاع از حقوق و آزادی بانوان بر روی آن تمرکز کرده است.

یک مدیر حوزه علمیه: ​سلبریتی ها اعتبار خود را از صدقه سر جمهوری اسلامی ایران دارند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خانم مطوس، سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به اغتشاشات و هتک حرمت مقدسات، گفت: در خطبه ۴۰ نهج البلاغه آمده که دشمن از کلید واژه حقی استفاده کرده که از آن اراده باطلی را در نظر داشت. در اتفاقات اخیر شاهد مطرح شدن حجاب بانوان بودیم و نشان از شکست دشمن در دیگر عرصه ها است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان افزود: هجمه علیه حجاب رویکرد جدید دشمن است و میدان بازی را تغییر داده و به بهانه دفاع از حقوق و آزادی بانوان بر روی آن تمرکز کرده است.

خانم مطوس با بیان اینکه حد و حدود حجاب برای همگان روشن است، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر کم توجهی هایی صورت گرفته و آموزش های لازم ارائه نشده است.

وی با محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت‌ مقدسات، اظهار کرد: قطعا این دست اقدامات از سوی ملت ایران با هر سطح پوشش و اعتقادات محکوم است. اقوام و مذاهب مختلفی در این کشور زندگی می‌کنند اما همه فصل الخطاب را مقام معظم رهبری می‌دانند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به این‌که حجاب بهانه ای برای دشمن جهت براندازی نظام مقدس اسلامی بود، بیان کرد: به مدد الهی مثل همیشه با بصیرت مردم این فتنه دشمنان هم ناکام ماند و شکستی بر دیگر شکست ها آنها اضافه شد.

خانم مطوس ادامه داد: حضور برخی افراد در اغتشاشات بر اثر هیجانات ناشی از فضای مجازی و دیگر بسترهای کاذب بود. گروه دیگر حاضرین در اغتشاشات، پسماندهای رژیم پهلوی و خود فروخته به دشمن هستند و در اولین فرصت به دنبال سوء استفاده و بهره برداری های خود می باشند.

وی افزود: گروه سوم نیز که در پازل دشمن بازی کردند، برخی از چهره های هنری و ورزشی بودند که اعتبار خود را از صدقه سر جمهوری اسلامی ایران دارند و موضع گیری های همسو با دشمن داشتند، لذا می طلبد ملت ایران بیش از گذشته در صحنه حضور داشته باشند و حق از باطل را تشخیص بدهند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان با قدردانی از حضور بانوان فاطمی و زینبی در اجتماع اهواز، ادامه داد: حضور در اینگونه برنامه ها قطع به یقین اثرگذار و مثبت خواهد بود. امروز شمر زمان به دنبال دور کردن مردم از مسیر و اهل بیت(ع) می باشد.

خانم مطوس با اشاره به اینکه دشمن از هر حربه ای برای ضربه زدن استفاده می کند، اظهار داشت: غالب قشر بانوان ایران اسلامی در مسیر حضرت زینب(س) ثابت قدم هستند و پای این مسیر خواهند بود.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر