کد خبر: 14099
A

خلعتبری: قهرمانی پرسپولیس قطعی است

خلعتبری درباره شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری افزود: «من فکر می کنم پرسپولیس بخت اول قهرمانی است و تقریبا قطعی شده است؛ هرچند که پیش بینی در فوتبال امر جایزی نیست.»

خلعتبری: قهرمانی پرسپولیس قطعی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم سایپا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر با  حضور چند بازیکن جدید از جمله محمدرضا خلعتبری نتایج خوبی کسب کرده و توانسته 3 بازی گذشته خود را با برد پشت سر بگذارد و از بحران اوایل فصل خارج شود. خلعتبری که نیم فصل اول در گسترش فولاد دوران  موفقی را سپری نکرد، در سایپا توانسته عملکرد خوبی برجای بگذارد. او درباره شرایط تیمش گفت: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما از نظر فنی بدون مشکل کارمان را انجام می دهیم و مشکلی وجود ندارد. به هر حال بدشانسی هایی برای سایپا به وجود آمد اما شرایطمان خوب است و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.»

او درباره عملکرد خودش در گسترش فولاد و سایپا تاکید کرد: «من با قلبم گسترش فولاد را انتخاب کردم و احساس می کردم می توانم با کار کردن با فراز کمالوند به روزهای خوب خودم برگردم اما بازی های زیادی به من نرسید. به هر حال این مسائل در فوتبال پیش می آید و من هم تصمیم به جدایی گرفتم. از مالک باشگاه گسترش فولاد،  آقای زنوزی تشکر می کنم و خوشحالم که مدتی در باشگاه تحت هدایت او حضور داشتم.»

خلعتبری بعد از اتفاقات نیم فصل اول گسترش فولاد فردا باید با پیراهن سایپا مقابل این تیم به میدان برود. او درباره تقابل فردا بیان کرد: «واقعیت این است که من الان دیگر ناراحتی از فراز کمالوند و اتفاقات گذشته ندارم. آن زمان شرایطی پیش آمد که من بازی نکنم و طبیعی بود از برخی مسائل ناراحت شوم؛ مثلا اینکه برخی بازیکنان در ترکیب قرار می گرفتند که از من قوی تر نبودند. با این حال مربی تیم تصمیم می گیرد که چطور رفتار کند؛ برایم سخت بود در گسترش نیمکت نشین شوم اما باید به تصمیم سرمربی احترام می گذاشتم.»

او ادامه داد: «کمالوند به من می گفت دوندگی ام پایین است اما در GPS های سایپا چیز دیگری مشخص شده است. اینکه من در هر بازی 11 کیلومتر دوندگی دارم. به هر حال هرچه بود در نهایت به خوبی و دوستانه از هم جدا شدیم. الان هم مشکلی نیست. اینطور به قضیه فکر می کنم که اتفاقات گسترش فولاد برای من تلنگری بود تا روزهای بهتر را تجربه کنم. قطعا در بازی فردا نیز به سمت نیمکت گسترش فولاد می روم و دلیلی برای نرفتن به سمت دوستانم وجود ندارد.»

خلعتبری درباره شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری افزود: «من فکر می کنم پرسپولیس بخت اول قهرمانی است و  تقریبا قطعی شده است؛ هرچند که پیش بینی در فوتبال امر جایزی نیست.»

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر