کد خبر: 141137
A

وزیر ارشاد: باید به سمت «بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور» حرکت کنیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: در حوزه رسانه ای باید به سمت «بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور» حرکت کنیم.

وزیر ارشاد: باید به سمت «بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور» حرکت کنیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجمع عمومی خبرگزاری ایرنا که در دفتر جلسات وزارتخانه برگزار شد به مهمترین تکالیف اهالی رسانه در جنگ رسانه ای اشاره کرد و افزود:  در حوزه رسانه ای باید به سمت «بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور» حرکت کنیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری همواره به صراحت به اهمیت «بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور» تاکید داشته اند، تمامی نهادها می بایست در این خصوص فعالیت های رسانه‌ ای خود را ریل گذاری کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: امروزه دشمنان با سرمایه گذاری گسترده در فضای مجازی در پی القای اخبار دروغین و فرافکنی مسائل جامعه هستند و با قاطعیت باید گفت، در اوج جنگ روایت در حوزه رسانه قرار داریم و اهالی رسانه می بایست با بازگوکردن واقعیت ها در این جنگ روایت سربلند بیرون بیایند.

وزیر فرهنگ با اشاره به اینکه اهالی رسانه امروزه در خط مقدم جنگ روایت قرار دارند، تصریح کرد: نمایندگان رسانه‌ها در کشورهای مختلف در عرصه جنگ نرم می توانند با تقویت ابزار رسانه‌ای خود در میدان روایت خودنمایی کنند، بر همین اساس باید در راستای تقویت دفاتر نمایندگی رسانه‌ها در کشورهای مختلف اهتمام ویژه داشت.

در این جلسه مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) نیز به برپایی هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) به میزبانی کشورمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از آنجا که خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به عنوان رئیس دوره‌ای سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) اوایل آبان ماه میزبان مدیران بیش از ۴۰ خبرگزاری شاخص حوزه آسیا و اقیانوسیه است.

رسانه‌ها در جبهه جنگ نرم با تقویت ابزار خودنمایی کنند/ ایرنا میزبان ۴۰ خبرگزاری مطرح دنیا در اجلاس اوانا

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر