کد خبر: 141235
A

عضو مجلس خبرگان رهبری: اینترنت ملی از ضروریات کشور است/ فضای مجازی قتلگاه جوانان است

آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری: اینترنت ملی از ضروریات کشور است/ فضای مجازی قتلگاه جوانان است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب مدرسه امام حسین(ع) با اشاره به اعتراض های  اخیر به ارگان رسانه ای نزدیک به حوزه علمیه گفت : آشوب‌های اخیر صددرصد و با اطلاعات مستند برنامه ریزی توسط آمریکا و صهیونیسم بود یعنی اتاق‌های مکر و فریب آمریکا و صهیونیسم نقشه هایی را برای براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی کشیده اند.

وی با ابراز اینکه تفرقه قومیتی نقشه قدیمی دشمنان نظام اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران یکپارچه تحت تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری با اتحاد خود نقشه های شوم دشمنان و تفرقه قومیت گرایی آن ها را از بین برده اند و دشمن در این زمینه شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه بلندگوهای دشمنان نظام با پول های سعودی و به کمک منافقان داخلی زمینه ایجاد برعلیه ملت و نظام را فراهم می کنند، ابراز کرد: اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی از ضروریات کشور است که متاسفانه برخی به دلایل مختلف با آن مخالفت کردند و فضای مجازی را مبدل به قتلگاه جوانان کردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه با انتقاد از قوای سه گانه در موضوع رسیدگی و پیگیری نسبت به وضعیت فضای مجازی اظهار داشت: فتنه فضای مجازی فتنه ای پیچیده و ابزار جنگ ترکیبی است که متاسفانه قوای سه گانه با وجود تذکرات و درخواست های پی در پی اما اقدام عملی صورت نگرفت.

آیت الله کعبی فتنه اغتشاشات اخیر را فتنه ضد دین و ضد مکتب اهل بیت عنوان کرد و ابراز داشت: این فتنه بر ضد وحدت، حجاب، استقلال و تمامیت ارضی ملت ایران و ضد اقتدار و امنیت ملی ملت ایران بود اما سرباز پیاده دشمنان اسلام برخی جوانان و نوجوانان احساساتی بودند که تحت تاثیر القائات دشمن واقع شدند و هیچ تحلیلی از اوضاع و شرایط ندارند.

وی با بیان اینکه غرب در دفاع از حقوق زنان، برهنگی و بی ناموسی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خواص بی بصیرت در این آزمایش و ابتلاء الهی سقوط کردند، خاطرنشان کرد: برخی از خواص بی‌بصیرت با عجله همسو با دشمنان به بهانه درگذشت خانم امینی پیام دادند و هنوز از خواصی که با شتاب موضع نسنجیده گرفتند توقع جبران می رود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر