کد خبر: 141249
A

جلال محمودزاده: باید در وظایف گشت ارشاد تجدید نظر شود/ فیلترینگ مصلحت نیست

نماینده مردم مهاباد ضمن تاکید بر اینکه فیلترینگ نباید ادامه پیدا کند، چون به ضرر کشور است، گفت:در حال حاضر بیش از ده میلیون شغل در کشور در این بستر شکل گرفته و افراد زیادی در این راستا مشغول به فعالیت هستند.

جلال محمودزاده: باید در وظایف گشت ارشاد تجدید نظر شود/ فیلترینگ مصلحت نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی درخصوص ورود مجلس به مسئله گشت ارشاد، بیان کرد: «به باور من کار فرهنگی، کار گشت ارشاد نیست. در واقع باید دستگاه‌های دیگر مثل وزارت فرهنگ و ارشاد و سایر نهاد‌هایی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، در این خصوص تصمیم‌گیری داشته باشند. گشت ارشاد زمینه اینکه کار فرهنگی انجام دهد و با دیگران برخورد کند را ندارد. به این علت که نه تنها برای رعایت شئونات اسلامی نتیجه مثبتی به همراه نخوهد داشت بلکه باعث به وجود آمدن چنین مسائلی می‌شود؛ بنابراین باید در وظایف گشت ارشاد تجدید نظر شود و این مسائل را به متولیان امر بسپارند. مجلس هم قطعا به آن ورود پیدا می‌کند.»

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا فیلترینگ شبکه‌های مجازی همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: «به غیر از فعالیت‌هایی که بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی دارند، در حال حاضر بیش از ده میلیون شغل در کشور در این بستر شکل گرفته و افراد زیادی در این راستا مشغول به فعالیت هستند.»

محمودزاده ادامه داد: «به نظر من فیلتر کردن کلی اینترنت که الان آن را تجربه می‌کنیم، مصلحت نیست و باعث می‌شود که مشاغل زیادی را از دست دهیم و خدماتی که ادارات به مردم باید ارائه دهند، انجام نشود. در نهایت باعث بیکاری و نارضایتی مردم از ادارات و دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها خواهد شد.»

نماینده مردم مهاباد ضمن تاکید بر اینکه فیلترینگ نباید ادامه پیدا کند، چون به ضرر کشور است، گفت: «از آن طرف ماجرا، ما زیر ساخت داخلی به این صورت که مدنظر است را نداریم و در سطح کشور امکانات برای‌مان فراهم نیست که بتوانیم همه جامعه را پوشش دهیم.»

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر