کد خبر: 141358
A

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :مردم نباید فریب دشمنان اسلام را بخورند

قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیگانگان و دشمنان قسم‌خورده انقلاب دلسوز ملت ایران نیستند و تنها به دنبال منافع خود هستند بنابراین نیاز است همه نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار و آگاه باشند و فریب دشمنان اسلام را نخورند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :مردم نباید فریب دشمنان اسلام را بخورند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه جامعه علمی و کاربردی، معاونان و روسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک فرصت بسیار مغتنم برای پیشرفت مردم و رشد کشور در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است، اظهار داشت: به برکت مجاهدت‌های 43 ساله انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی خلق شده است بنابراین امروز با غیرت دینی و انقلابی باید قله‌های بلند را فتح کنیم و با کمک و همت همگان کشور از شر وابستگی در بخش‌های مختلف نجات پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام با تنبلی به ویژه سوء تدبیر مخالف است افزود: سهل انگاری و غفلت از فرصت‌ها و بی‌توجهی به ظرفیت‌های کشور خیانت به خون مقدس شهدا است بنابراین آحاد جامعه به ویژه مراکز علمی و دانشگاهی وظیفه دارند در جهت توسعه همه‌جانبه کشور ضمن نگاه ویژه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی نسبت به تربیت افراد توانمند و کاردان در کشور اقدام کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید برای رفع نیازهای کشور در بخش‌های مختلف گام‌های بلند بردارند و زمینه‌ساز ایران قوی باشند، تصریح کرد: خودکفایی باید مهم‌ترین سیاست مراکز دانشگاهی باشد چرا که توجه به حاشیه‌ها، کشور را از اهداف اصلی و مسیر خود دور می‌کند.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: بیگانگان و دشمنان قسم‌خورده انقلاب دلسوز ملت ایران نیستند و تنها به دنبال منافع خود هستند بنابراین نیاز است همه نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار و آگاه باشند و فریب دشمنان اسلام را نخورند.

وی دانشجویان را پایه‌های تحول و امید کشور دانست که آینده درخشان ایران اسلامی در گرو نقش‌آفرینی این قشر است و گفت: انگیزه‌های دینی و انقلابی برای رشد و توسعه کشور باید تقویت شود بنابراین تربیت نیروی انسانی توانمند، کادرسازی حکیمانه برای کشور و مهارت آموزی از مهم‌ترین نیازهای کشور است که دانشگاه‌ها در تحقق و تامین این اهداف نقش بسزایی نیز دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز کشور در گام دوم انقلاب را نهادینه کردن افزایش بهره‌وری دانست و خاطرنشان کرد: گام نخست توسعه یافتگی پرهیز از مصرف‌گرایی است این در حالی است که بهره‌وری کشور بسیار ضعیف است که دراین زمینه نیاز به کمک همه وجود دارد اما دانشگاه‌ها علاوه بر کار علمی و تحقیقاتی باید اقدام به فرهنگ سازی کنند تا نرخ بهره‌وری در کشور و بخش‌های مختلف افزایش داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر