کد خبر: 141397
A

دلخوش: صدا و سیما تبدیل به جعبه عزا شده است

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: کار صدا و سیما، کار تبلیغ و فرهنگی است و باید اوقات شاد برای مردم فراهم کند. صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد بنابراین باید از مدیر سازمان بخواهیم که در کنار عزاداری‌ها، مداحی‌ها اوقات شاد برای مردم فراهم کند.

دلخوش: صدا و سیما تبدیل به جعبه عزا شده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه‌سرا در  جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به نیکزاد گفت: مردم امروز در وضعیت بد اقتصادی هستند و اغلب آنها در مقاطع مختلف با نظام همکاری و همراهی کردند و دلیل نمی‌شود در حال حاضر که آرامش برقرار است مسئولان از انجام وظایف خود غفلت کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سران قوا باید برای مردم برنامه‌ریزی داشته باشند؛ متأسفانه از تصویب قانون بودجه 7 ماه گذشته و هنوز سازمان برنامه و بودجه، بودجه تبصره‌های 17 و 18 و پروژه‌های عمرانی را اختصاص نداده است؛ می‌طلبد این موضوع به سازمان گوشزد شود.

وی ادامه داد: کار صدا و سیما، کار تبلیغ و فرهنگی است و باید اوقات شاد برای مردم فراهم کند. صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد بنابراین باید از مدیر سازمان بخواهیم که در کنار عزاداری‌ها، مداحی‌ها اوقات شاد برای مردم فراهم کند.

دلخوش یادآور شد: می‌طلبد مشکل نیروهای طرحی و پرستارانی که در زمان کرونا زحمت کشیدند اما مزد آنها اخراج بود حل شود، همچنین پرداخت پرسنل راه و شهرسازی و فصل یکی‌ها چند ماه است انجام نشده و سازمان برنامه به آنها حقوق نمی‌دهد و می طلبد سازمان آب و فاضلاب به پرداخت حقوق پرسنل این سازمان که 6 ماه در شرایط سخت قرار دارند توجه کرده و به داد آنها برسد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: در استان گیلان بنزین 30 لیتری شده؛ ضروری است این مشکل توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر