کد خبر: 141464
A

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: در یک سال اخیر اتفاق های مبارکی در کشور رخ داده است

حجت‌الاسلام «حسن شجاعی علی آبادی» رئیس کمیسیون اصل نود نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض های هفته های گذشته گفت: این ملت، ملتی است که اسلام و مبانی عمیق انقلاب اسلامی را از عمق جان قبول دارد و برای دفاع از آنها خون‌های پاک بسیاری از فرزندانش بر زمین ریخته شده و هرگاه این ملت خطری را علیه اسلام یا انقلاب حس کند آن‌گاه چون سیلی خروشان به میدان می‌آید و موجبات حیرت همگان را پدید می‌آورند

 رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: در یک سال اخیر اتفاق های مبارکی در کشور رخ داده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام «حسن شجاعی علی آبادی» رئیس کمیسیون اصل نود نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض های هفته های گذشته به کیهان گفت: به نظر بنده در این ماجراها چند موضوع را باید خطاب به چند گروه متذکر شد. یک دسته قطعا دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند که 4دهه است که هر چه تیر‌انداخته‌اند همه به سنگ خورده است. این دشمنان که در مواردی مانند بروز آشوب و اغتشاش ناگاه بسیار فعال می‌شوند و در فقره اخیر هم دیدیم که عصبانیت دشمنان ایران از ناکامی 40ساله در ساقط کردن این نظام به شکل کم سابقه‌ای با فحاشی‌ها، بددهنی‌ها و خشونت‌های حیرت آور بروز و ظهور یافت تا امنیت را خدشه‌دار کنند و متعاقب آن به ملت عزیز ایران آسیب وارد کنند.

وی افزود: خب اولین نکته را باید به دشمنان این آب و خاک گفت که شما هنوز هم ملت ایران را به‌درستی نشاخته‌اید. این ملت، ملتی است که اسلام و مبانی عمیق انقلاب اسلامی را از عمق جان قبول دارد و برای دفاع از آنها خون‌های پاک بسیاری از فرزندانش بر زمین ریخته شده و هرگاه این ملت خطری را علیه اسلام یا انقلاب حس کند آن‌گاه چون سیلی خروشان به میدان می‌آید و موجبات حیرت همگان را پدید می‌آورند که حوادث عاشورای 1388 و متعاقب آن حرکت عظیم 9دی 1388 را می‌توان یک نمونه از خروش غیرت دینی و ملی ایرانیان نامید.

شجاعی خاطرنشان ساخت: نکته دوم را باید به مردم عزیزمان عرض بکنیم. ما درک می‌کنیم که شما مشکلات فراوانی دارید و در طی سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی و معیشتی واقعا فشارهایی را به شما مردم عزیز وارد کرده است. گاهی برخی از سوءتدبیرها توسط مسئولین در دولت‌های مختلف آسیب‌هایی را به شما وارد کرده به خصوص 8سال حاکمیت تفکر غربگرا و لیبرال باعث شد که اقتصاد کشور دچار مشکل شود و معیشت مردم هم متاسفانه با تنگناهایی مواجه شود. راه‌حل این قبیل مشکلات حتما همت جهادی تحت لوای یک اتحاد و یکپارچگی در کشور است کمااینکه در یک سال اخیر در دولت انقلابی اتفاقات مبارکی افتاده و آرام آرام شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد. بنابراین با وحدت و همدلی باید به حل مشکلات بپردازیم که این نهضت حل مشکل هم در دولت انقلابی آغاز شده و ان شاءالله آثار و نتایج آن برای مردم آشکار خواهد شد.

نماینده مردم زنجان گفت: یک موردی هم خطاب به مسئولین عرض کنم که مردم عزیز انتظار دارند مسئولین همرنگ با آنها باشند. طبعا باید مراقب باشیم دچار تجمل نشویم و مردم را محرم بنامیم اگر سؤالی را در ذهن مردم هست به سؤال‌شان پاسخ دهیم اگر مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند احساس کنند که مسئولین هم همراه مردم هستند. چنین نباشد که مردم حس کنند سختی‌ها را آنها تحمل می‌کنند و تنعم برای مسئولین است. مسئولین باید نگاه کنند و ببینند که در عالی‌ترین سطح نظام رهبرمعظم انقلاب در اوج ساده زیستی هستند و یکی از اصلی‌ترین دلایل پیوستگی آحاد جامعه با رهبرانقلاب به دلیل همین صفات حسنه است. بنابراین باید خودمان را همرنگ با مردم نگه داریم و اهل گفت‌وگو با مردم باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر