کد خبر: 141535
A

ترکیب احتمالی آمریکا در جام جهانی قطر +اسامی

تیم ملی آمریکا بر خلاف تصور عام در تمامی پست‌ها بازیکن آماده و حتی نامدار دارد

ترکیب احتمالی آمریکا در جام جهانی قطر +اسامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم ملی آمریکا بر خلاف تصور عام در تمامی پست‌ها بازیکن آماده و حتی نامدار دارد. کمی بیشتر از یک ماه تا سوت آغاز جام جهانی قطر زمان باقی مانده و به همین دلیل به ترکیب احتمالی رقیب تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی نگاهی خواهیم داشت.

بنا بر یک تصور اشتباه، بیشتر اهالی فوتبال فکر می‌کنند که تیم ملی ایالات متحده فقط در یک نام خلاصه می‌شود: کریستین پولیسیچ.

تیم ملی آمریکا بر خلاف تصور عام در تمامی پست‌ها بازیکن آماده و حتی نامدار دارد. ترکیب احتمالی امریکا را در این گزارش همراه با توضیحاتی کوتاه در رابطه با بازیکنان می‌خوانید تا بیشتر با حریف ایران در جام جهانی قطر آشنا شوند.

دروازه بان:

زک استفن / دروازه بان ۲۷ ساله باشگاه منچستر سیتی؛ در بازی‌هایی که به میدان رفته عملکرد معمولی داشته، اما با وجود همین عملکرد هم اصلی‌ترین گزینه برای قرارگیری در چارچوب دروازه آمریکا در جام جهانی است.

دفاع راست:

سرجینیو دست / مدافع راست ۲۱ ساله باشگاه بارسلونا که در فصل منتهی به جام جهانی به صورت قرضی در میلان توپ می‌زند گزینه اصلی برای این پست به شمار می‌رود و یک بازیکن مستعد با خصوصیات تهاجمی بالا است که باید مراقب فرار‌های او بود.

دفاع چپ:

آنتون رابینسون / مدافع چپ ۲۵ ساله تیم فولام احتمالا در جام جهانی برای امریکا به میدان برود. این بازیکن یکی از ارکان اصلی تیم فولام در قهرمانی فصل قبل با ۳۶ بازی و تاثیر روی ۶ گل این تیم بود.

مدافعان میانی:

جان بروکس / ۲۹ ساله و بازیکن تیم بنفیکا یکی از گزینه‌های دفاع میانی ایالات متحده در جام جهانی است. البته این بازیکن در این فصل تنها در دو بازی برای باشگاه خود به میدان رفته و ابهاماتی درباره حضور او در جام جهانی وجود دارد.

کریس ریچاردز / دفاع ۲۲ ساله باشگاه کریستال پالاس به احتمال زیاد یکی از دو نفر قلب خط دفاعی آمریکایی‌ها در قطر خواهد بود.

هافبک دفاعی:

تایلر آدامز / هافبک ۲۳ ساله باشگاه لیدز یونایتد که تا اینجا ۹ بازی در لیگ جزیره انجام داده و در سطح آمادگی لازم برای حضور در قطر به سر می‌برد می‌تواند یکی از بازیکنان کلیدی آمریکا در جام جهانی باشد.

وینگرها:

کریستین پولیسیچ / وینگر ۲۴ ساله تیم چلسی که ستاره اصلی امریکا نیز است در این فصل در ۱۰ بازی تنها روی ۲ گل تاثیر داشته تا نگرانی‌هایی را برای تیم ملی آمریکا به علت عملکرد ضعیف ایجاد کند. بزرگترین نام بین بازیکنان فعلی فرم خوبی ندارد و این موضوع فشار را روی بقیه تیم بیشتر خواهد کرد.

تیموتی وه آ / وینگر ۲۲ ساله باشگاه لیل فرانسه فرزند ستاره سابق فوتبال و برنده توپ طلا جورج وه آ، دیگر نام مهم در لیست امریکا برای جام جهانی خواهد بود. این وینگر با استعداد در همین سال‌های ابتدایی فوتبال خود توانسته حسابی سروصدا به پا کند و یکی از بازیکنانی است که نباید از مهار او غافل شد.

هافبک میانی:

وستن مک کنی / ۲۴ ساله و بازیکن فعلی تیم یوونتوس که سابقه بازی در پاریس نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد گزینه اصلی برای بازی در این پست به شمار می‌رود. گرچه این بازیکن مانند اوایل فوتبالش مورد توجه نیست، اما نمی‌توان از تاثیر حضورش در ترکیب آمریکا چشم پوشی کرد.

هافبک هجومی:

جیوانی رینا / استعداد ۱۹ ساله باشگاه دورتموند که از ۱۷ سالگی به سطح اول فوتبال جهان معرفی شد و می‌تواند در قطر اولین جام جهانی خود را تجربه کند.

مهاجم:

جاش سارجنت / ۲۲ ساله بازیکن تیم نوریچ گزینه اصلی آمریکا برای پیکان خط حمله است. سارجنت آماده این روز‌ها آمار خوب تاثیر مستقیم روی ۱۰ گل (۸ گل + ۲ پاس گل) را در چمپیونشیپ انگلیس به ثبت رسانده تا تیم آمریکا را در خط حمله نیز خطرناک جلوه دهد.

باید در نظر داشت که آمریکا به جز مقداری ضعف در قلب خط دفاعی در باقی پست‌ها تیم بسیار جوان و خطرناکی دارد. این موضوع باید مورد توجه کی روش و کادر فنی قرار بگیرد که غفلت از هریک از بازیکنان ترکیب آمریکا می‌تواند دردسر بزرگی برای تیم ملی ایجاد کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر