کد خبر: 141547
A

کیهان: تمام کشورهای اروپایی بحران "غذا" و "سوخت" دارند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری با انتشار مطلبی با عنوان "چه عیبی داره؟" مدعی شد: تمام کشورهای اروپایی از انگلیس و آلمان و فرانسه و ایتالیا و بلژیک گرفته تا حتی مولداوی با ده‌ها بحران شدید از جمله بحران سوخت، غذا، بدهی‌های کلان، امنیت، بهداشت و‌... رو‌به‌رو هستند.

کیهان: تمام کشورهای اروپایی بحران "غذا" و "سوخت" دارند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در بخش گفت‌وشنود خود به تحریم‌های جدید اروپا علیه کشورمان واکنش نشان داد.

کیهان در همین رابطه با خلق یک گفت‌وگوی خیالی نوشته است:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: اتحادیه اروپا ۱۱ شخص حقیقی و چهار شخصیت حقوقی ایران را تحریم کرد!

گفت: تحریم کرد که چه بشود؟! مگر هنوز موردی برای تحریم باقی مانده بود که تا حالا تحریم نکرده باشند؟!

گفتم: الان که تمام کشورهای اروپایی از انگلیس و آلمان و فرانسه و ایتالیا و بلژیک گرفته تا حتی مولداوی با ده‌ها بحران شدید از جمله بحران سوخت، غذا، بدهی‌های کلان، امنیت، بهداشت و‌... رو‌به‌رو هستند. چی شده که در این حال و روز فلاکت‌بار به فکر تحریم ایران افتاده‌اند؟!

گفت: از آشوب‌های خیابانی و قتل مردم کوچه و بازار و آتش‌زدن آمبولانس و حمله به مسجد و آتش‌زدن قرآن و دریدن گلوی پلیس و‌... به جایی نرسیده‌اند حالا برای سرپوش نهادن بر این شکست بزرگ، به تحریم ایران دخیل بسته‌اند!

گفتم: یارو رفته بود دزدی کنه، گرفتندش و با مشت و لگد و اردنگی روانه‌اش کردند. رفقای دزدش پرسیدند شیری یا روباه؟ گفت؛ چقدر از شیر و روباه مثال می‌آورید؟ مگه خر چه عیبی داره که حرفشو نمی‌زنید؟!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر