کد خبر: 141611
A

نماینده هشترود: وزیر پیشنهادی سلسله مراتب مدیریتی را با توانمندی پشت سر گذاشته است

سیدحمزه امینی نماینده مجلس ضمن حمایت کامل از برنامه‌های صولت مرتضوی برای تصدی وزارت رفاه گفت: مرتضوی در دوران مسئولیت توانست وظایف خود را به خوبی انجام دهد. وی با درد و رنج مردم محروم جامعه آشنا است و سختی ها برایش ملموس است بنابراین برای کاهش آلام مردم انگیزه دارد.

نماینده هشترود: وزیر پیشنهادی سلسله مراتب مدیریتی را با توانمندی پشت سر گذاشته است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدحمزه امینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: از رئیس جمهور به دلیل معرفی شخصیت لایق و مدیر برای این پست تشکر می کنم، تنوع و گستردگی ماموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که تا دولت دهم سه وزارتخانه بود و حتی در اوایل انقلاب نیز سازمان بهزیستی نیز یک وزارتخانه جداگانه بود می طلبد فردی کارآزموده و با تجربه در رأس این وزارتخانه قرار گیرد و انتخاب مرتضوی با توجه به ویژگی های وی یک هوشمندی محسوب می شود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس افزود: تدین، تعهد، روحیه جهادی و انقلابی، ساده زیستی در شخصیت مرتضوی کاملا مشخص است. وی روستازاده ای است که با تلاش و همت در مسیر انقلاب قرار گرفت و در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور دفاع کرد.

وی اضافه کرد: مرتضوی در دوران مسئولیت توانست وظایف خود را به خوبی انجام دهد. وی با درد و رنج مردم محروم جامعه آشنا است و سختی ها برایش ملموس است بنابراین برای کاهش آلام مردم انگیزه دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مرتضوی سلسله مراتب مدیریتی را با توانمندی پشت سر گذاشته است، به برخی مسئولیت های وی اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری کلان مشهد، ریاست سازمان اموال بنیاد مستضعفان، ریاست و عضویت در هیات امناهای مختلف از جمله مسئولیت های وی است.

امینی تصریح کرد: از جمله ویژگی های موردنظر برای یک مدیر روحیه و مشی تحول گرایی است که این ویژگی یکی از خصلت های مرتضوی است.

وی با بیان اینکه مرتضوی قول اصلاحات واقعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را داده، گفت: یکی از این اصلاحات تدوین آمار مبتنی بر واقعیت به ویژه در حوزه اشتغال و بیکاری است، امیدواریم با مدیریت مرتضوی این آمار به واقعیت تبدیل شود.

امینی تدبیر برای موضوع حاشیه نشینی در شهرها را یکی دیگر از اصلاحات موردنیاز برشمرد و افزود: وزارتخانه ای که خود بنگاه داری کرده و دستی در تولید دارد می تواند معضل بیکاری را رفع کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه 22 صندوق بازنشستگی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: تنها 2 صندوق قانون دارند که آقای مرتضوی وعده داده برای 20 صندوق دیگر نیز قانون تدوین شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر