کد خبر: 141614
A

نتانیاهو: اگر به اوکراین سلاح بدهیم به دست ایرانی‌ها می‌افتد

نخست‌وزیر سابق اسرائیل درباره وضعیت کنونی جنگ اوکراین گفت: در بلندی‌های جولان، جایی که ما در تلاش هستیم از شکل‌گیری یک جبهه تروریستی دیگر علیه خودمان جلوگیری کنیم ما با سلاح‌های ساخت اسرائیل مواجه می‌شویم.

نتانیاهو: اگر به اوکراین سلاح بدهیم به دست ایرانی‌ها می‌افتد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته چنانچه این رژیم برای اوکراین سلاح ارسال کند آن سلاح‌ها به دست ایران خواهد افتاد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با ارسال سلاح به اوکراین مخالفت کرده و دلیل آن را باز هم به ایران ربط داده است.

نتانیاهو در مصاحبه‌ای که امروز سه‌شنبه با شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی انجام داد مدعی شده که هر گونه سلاحی که به اوکراین ارسال شود ممکن است در نهایت به دست ایران بیفتد.

وی گفت: «در خصوص موضوع ارسال سلاح همیشه این احتمال وجود دادر که سلاح‌هایی که ما به میدان جنگ ارسال می‌کنیم ممکن است در نهایت به دستان ایرانی‌ها بیفتد و آنها از این سلاح‌ها علیه ما استفاده کنند.»

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: «در بلندی‌های جولان، جایی که ما در تلاش هستیم از شکل‌گیری یک جبهه تروریستی دیگر علیه خودمان جلوگیری کنیم ما با سلاح‌های ساخت اسرائیل مواجه می‌شویم.»

ساعتی قبل‌تر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو هیچ سلاحی به اوکراین نخواهد فروخت. او مدعی شد کمک‌های اسرائیل به اوکراین تنها شامل کمک‌های پزشکی و بشردوستانه بوده است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر