کد خبر: 141662
A

بهترین نکات برای خرید کتاب های کمک درسی دین و زندگی یازدهم انسانی

دین و زندگی یکی از دروسی است که مباحث متعددی دارد و برای کسب نمره عالی در امتحانات و کنکور باید همه آن‌ها را به‌خوبی مطالعه کنید. اما برای آنکه روی کلیه این موضوعات تسلط داشته باشید و آن‌ها را فراموش نکنید، لازم است تا چندین مرحله کتاب درسی خود را مطالعه کنید. خوشبختانه کتاب‌های کمک‌درسی که در سایت کتاب آموز عرضه می‌شوند به گونه گردآوری شده‌اند که می‌توانند برای جمع‌بندی و مرور این مفاهیم به شما کمک کنند.

بهترین نکات برای خرید کتاب های کمک درسی دین و زندگی یازدهم انسانی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اگر اکنون در حال مطالعه این مطالب هستید احتمالاً به دنبال خرید یکی از کتاب‌های کمک ‌درسی دین و زندگی یازدهم انسانی می‌باشید. کتاب دین و زندگی یازدهم انسانی مطالب بسیار گسترده‌ای دارد. اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست است زیرا شما با مطالعه کتاب کمک‌درسی دین و زندگی یازدهم انسانی می‌توانید این مطالب را به‌خوبی درک کنید. اگر شما در خرید کتاب کمک‌درسی انتخاب خوبی داشته باشید می‌توانید آن را چندین و چند بار برای کنکور مطالعه کنید و به مطالب آن کاملاً مسلط شوید.

-22-

دین و زندگی یازدهم انسانی

کتاب‌های دین و زندگی در سال‌های تحصیلی تحت عناوین مختلفی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته‌اند. محتویات این کتاب‌ها بر اساس دین است و مسائل و مباحث مربوط به دین اسلام را مورد بررسی قرار می‌دهد. می‌توان گفت هدف اصلی کتاب‌های دین و زندگی آشنا ساختن دانش‌آموزان با دستورات و دین اسلام، زندگی پیامبر، آشنایی با پیام‌ها و آیات قرآن و... است. مطالعه درس دین و زندگی یازدهم برای دانش‌آموزان رشته انسانی و یا سایر رشته‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا در دفترچه عمومی کنکور تعداد زیادی سوال از این کتاب مطرح می‌شود و امتحانات سال یازدهم نیز اهمیت بسیار زیادی دارند.

اهمیت مطالعه کتاب کمک ‌درسی دین و زندگی سال یازدهم انسانی

دین و زندگی یکی از دروسی است که مباحث متعددی دارد و برای کسب نمره عالی در امتحانات و کنکور باید همه آن‌ها را به‌خوبی مطالعه کنید. اما برای آنکه روی کلیه این موضوعات تسلط داشته باشید و آن‌ها را فراموش نکنید، لازم است تا چندین مرحله کتاب درسی خود را مطالعه کنید. خوشبختانه کتاب‌های کمک‌درسی که در سایت کتاب آموز عرضه می‌شوند به گونه گردآوری شده‌اند که می‌توانند برای جمع‌بندی و مرور این مفاهیم به شما کمک کنند.

همان‌طور که بیان کردیم اگر شما به مطالب این کتاب تسلط کافی داشته باشید، قطعاً می‌توانید پرسش‌های مطرح شده از این کتاب را در کنکور به‌راحتی پاسخ دهید. مهم‌ترین مسئله‌ای که دررابطه‌با درس دین و زندگی وجود دارد این است که این درس در کنکور سراسری ضریب ۳ دارد. در نتیجه اگر شما بتوانید پرسش‌های این درس را به‌درستی پاسخ دهید، تراز کل شما بهبود خواهد یافت.

یادگیری مفهومی دین و زندگی با مطالعه کتاب های کمک درسی

اما سؤالات کنکور دین و زندگی کاملاً مفهومی شده است. به عبارتی دیگر دانش‌آموزان دیگر نمی‌توانند تنها با حفظ کردن مفاهیم کتاب درسی خود از پس از پرسش‌های کنکور برایند. پرسش‌های مفهومی دین و زندگی نیاز به مطالعه مستمر و پیوسته دارد. شما باید محور اصلی مطالعه این درس را کتاب درسی خود و سپس کتاب‌های کمک‌درسی قرار دهید. امروزه کتاب‌های کمک ‌درسی دین و زندگی سال یازدهم متعددی منتشر شده است که با مطالعه آن‌ها می‌توانید به این کتاب تسلط کافی داشته باشید.

-33-

آمادگی برای کنکور و امتحان با مطالعه کتاب کمک ‌درسی دین و زندگی یازدهم انسانی

شما با رعایت نکات زیر می‌توانید مطالب و مفاهیم دین و زندگی سال یازدهم را به‌خوبی بیاموزید:

نخست باید مفهوم کلی هر درس را به‌خوبی بیاموزید.

آیات و روایت هر درس را همراه با ترجمه و پیام آن‌ها به‌صورت کامل مطالعه کنید و به ذهن بسپارید.

میان آیات و متن درس شما ارتباط وجود دارد، پس شما باید آن‌ها را به گونه مطالعه کنید که بتوانید ارتباط میان آن‌ها را به‌خوبی درک کنید.

احتمالاً اکنون متوجه شده‌اید که باید چگونه کتاب دین و زندگی خود را برای کنکور و یا مدرسه مطالعه کنید. برای این که بتوانید در دین و زندگی سال یازدهم انسانی موفق شوید و نمره خوبی را کسب کنید، باید خط به خط کتاب درسی خود را حفظ باشید. شما باید تمرکز خود را بر روی کتاب درسی و سپس کتاب‌های کمک‌درسی بگذارید. می‌توان گفت برخی کتاب‌های کمک‌درسی به‌گونه‌ای گردآوری شده‌اند که شما با تنها با مطالعه آن‌ها می‌توانید به‌خوبی به مفاهیم دین و زندگی سال یازدهم مسلط شوید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شما باید این کتاب‌ها را خوب مطالعه کنید و به مطالب آن‌ها نیز مسلط شده و آن‌ها را کاملاً درک نمایید.

آموختن کنکوری آیات و روایات دین و زندگی

قطعاً می‌دانید که آیات و روایات مباحث بسیار مهمی هستند و بیشتر پرسش‌های کنکور سراسری درس دین و زندگی بیشتر از این بخش مطرح می‌شود. می‌توان گفت مفاهیم و پیام آیات و روایات اصلی‌ترین بخش مطالعه دین و زندگی سال یازدهم انسانی هستند و سؤالات سخت معمولاً از این بخش‌ها مطرح می‌شوند. پس شما باید پیام آیات را به‌خوبی یاد بگیرید. دررابطه‌با مطالعه این بخش‌ها باید توجه کنید که روایات از زبان چه شخصی و درباره چه فردی مطرح شده است. اگر شما کتاب کمک درسی دین و زندگی یازدهم انسانی را مطالعه کنید می‌توانید ارتباط میان کلمه کلیدی آیه، حدیث و شعر کتاب را با متن درس به‌خوبی درک کنید. اگر شما تسلط خوبی به این مطالب داشته باشید، قطعاً پرسش‌های کنکور را با موفقیت پاسخ خواهید داد.

متأسفانه برخی از دانش‌آموزان برای موفقیت در دین و زندگی کنکور کتاب‌های متعددی را مطالعه می‌کنند. اما بهتر است این موضوع را بدانید که اگر شما یک کتاب کاربردی و مفید را چندین بار موردمطالعه قرار دهید و به مطالب آن کاملاً مسلط شوید، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت. مهم‌ترین عامل برای موفقیت در درس دین و زندگی سال یازدهم انسانی تکرار و تسلط به مطالب کتاب درسی و کتاب کمک‌درسی است.

با بهترین کتاب های دین و زندگی یازدهم انسانی آشنا شوید

معمولاً انتشارات مختلفی کتاب‌های کمک‌درسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. برخی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی دین و زندگی یازدهم انسانی شامل موارد زیر می‌شود:

دین و زندگی گاج یازدهم انسانی

این کتاب از سری کتاب‌های انتشارات گاج است و شامل درس‌نامه و تست می‌شود. شما در این کتاب می‌توانید خلاصه هر درس را به‌صورت موضوعی و طبقه‌بندی‌شده مطالعه کنید. همچنین نکات کنکوری، آیات و روایات و ترجمه‌های آیات هر درس نیز بررسی شده است.

دین و زندگی یازدهم خیلی سبز یازدهم انسانی

این کتاب از سری کتاب‌های انتشارات خیلی سبز است که می‌توان با آن کلیه مفاهیم دین و زندگی یازدهم انسانی را به‌صورت اصولی آموخت. این کتاب‌های خیلی سبز درس‌نامه ساده و روان، پیام آیات و احادیث، ارائه سؤالات تألیفی و استاندارد و تست‌های کنکور سراسری دارد.

و...

شما می‌توانید این کتاب‌ها را از فروشگاه آنلاین وطن بوک خریداری کنید. همچنین در این فروشگاه سایر کتاب‌ها مانند کتاب دین و زندگی سیر تا پیاز گاج، دین و زندگی آی‌کیو گاج، مبتکران و... بفروش می‌رسد.

-44-

سخن پایانی

معمولاً دانش‌آموزان سال یازدهم انسانی گمان می‌کنند که درس دین و زندگی یکی از دروس ساده است. اما بهتر است این موضوع را بدانید که این درس هم در امتحانات و هم در کنکور اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید از آن ساده گذشت. اگر شما قصد دارید کتاب‌های کمک‌درسی دین و زندگی یازدهم انسانی را برای کنکور مطالعه کنید، بهتر است بدانید با مطالعه این کتاب‌ها و با اندکی تلاش و پشتکار می‌توانید درصد خوبی از این درس در کنکور دریافت کنید. جهت خرید کتب کمک‌درسی فروشگاه وطن بوک می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید و علاوه بر خرید این کتاب‌ها از تخفیفات آن‌ها نیز برخوردار شوید. در این فروشگاه انواع کتب درسی تستی و آزمونی به فروش می‌رسد. شما در هر کجای ایران که هستید می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه آنلاین کتاب خرید آسان و ایده‌آل کتاب کمک‌درسی را تجربه کنید. امیدواریم با مطالعه این کتاب ها نمرات خوبی کسب کنید و به موفقیت دست یابید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر