کد خبر: 141781
A

ببینید: بایدن دوباره گیج زد +فیلم

بایدن دیروز جمعه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی MSNBC از آمادگی برای نامزدی مجدد در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

ببینید: بایدن دوباره گیج زد +فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ با وجود اینکه «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی از آمادگی خود برای نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر داد، اما ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که جدیدترین گاف رفتاری او را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، جدیدترین ویدئوی مبادله شده بین کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی در یک مراسم با شخصی خیالی حرف می‌زند و راه خود را گم می‌کند. این گونه رفتارهای بایدن بار دیگر سوالات جدی را در خصوص توانمندی ذهنی و جسمی او برای ادامه ریاست جمهوری یا نامزد شدن مجدد برای انتخابات ۲۰۲۴ مطرح کرده است.

جدیدترین گاف رفتاری بایدن در حالی است که به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، او دیروز جمعه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی MSNBC از آمادگی برای نامزدی مجدد در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

بایدن در این مصاحبه گفت: من تصمیم رسمی نگرفته‌ام، اما قصدم این است که دوباره در انتخابات شرکت کنم و زمان داریم تا این تصمیم را بگیریم.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر