کد خبر: 141865
A

«پارافیل» یا «پدوفیل»؟/ وقتی روزنامه "کیهان" بیماری جنسی جدید اختراع می‌کند! +عکس

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری با انتشار مطلبی در بخش «گفت‌وشنود» خود یک واژه جدید را به ادبیات بیماری‌ها و انحرافات جنسی اضافه کرد!

«پارافیل» یا «پدوفیل»؟/ وقتی روزنامه "کیهان" بیماری جنسی جدید اختراع می‌کند! +عکس

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه کیهان طبق روال هر روز خود در صفحه دوم با انتشار یک گفت و شنود خیالی و عمدتا طنز به بررسی یکی از مسائل روز ایران و وجهان پرداخته است.

این روزنامه با انتشار مطلبی با عنوان «گدا بود!» در رابطه با تجمع اخیر ایرانیان در برلین آلمان نوشت: 

"پرچم‌ها و علامت‌ها نشان می‌دهد که بیشترین تعداد آنها از گروه‌های همجنس‌باز، شیطان‌پرست، پارافیل‌ها‌، تعداد زیادی از اتباع کشورهای آفریقایی، پناهجویان اوکراینی و کره‌ای، گروه‌های تجزیه‌طلب الاهوازیه، پان‌ترکیسم‌ها، کومله، حزب دموکرات کردستان، بهایی‌ها و‌... بودند و همه آنها نیز با پرچم‌ها و نشانه‌های مخصوص خود شرکت کرده بودند!"

به نظر می‌رسد نویسنده در این متن قصد داشته به موضوع *«پدوفیل» اشاره کند که به اشتباه واژه «پارافیل» را به جای آن درج کرده است.

34

* پدوفیل: «Pedophilia یکی از انواع بیماری‌ها و انحراف‌های جنسی محسوب می‌شود که از دو قسمت Pedo به معنی کودک و philia به معنی عشق تشکیل شده است. با توجه به این اسم و ریشه‌های آن می‌توان متوجه شد که این بیماری از قدیم‌الایام نیز رواج داشت و در گذر زمان بسیاری از افراد به آن مبتلا شدند. در این بیماری جنسی که نوعی اختلال روانی به حساب می‌آید، فرد مبتلا گرایشات جنسی نسبت به کودکان دارد. در واقع این افراد از لحاظ جنسی به سمت کودکان جذب می‌شوند.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر