کد خبر: 141883
A

عزم وزارت ارشاد برای شکایت از رسانه‌های ضد ایرانی

وزیر ارشاد می‌گوید: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهادهای بین‌المللی شکایت علیه رسانه‌های ضد ایرانی را در دستورکار داریم و به‌ زودی شکایت‌های حقوقی‌ خود را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.

عزم وزارت ارشاد برای شکایت از رسانه‌های ضد ایرانی

به گزاش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه - آوانا- در جمع خبرنگاران گفت: تهدیدات رسانه‌ای تنها برای ایران نیست و هر ملت مستقل و آزاده‌ای در هر گوشه دنیا در معرض این تهدیدات قرار دارد و ممکن است نوع آن متفاوت باشد.

وی با تاکید بر این که این‌گونه نشست‌ها زمینه ساز جلوگیری از امپراطوری رسانه‌ای غرب می‌شود، افزود: تروریسم رسانه‌ای که دولت استکباری آمریکا امروز به‌صورت روشن در دنیا دنبال می‌کند این است که مأموریت‌هایی را که از طریق جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی پیش نبردند با تحریف رسانه‌ای انجام دهند. تحریف رسانه‌ای هم یعنی وارونه نشان‌دادن وقایع و به انحراف کشاندن اذهان، که نمونه آن را در هفته‌های اخیر در کشورمان مشاهده کردیم و یک هجمه و تروریسم رسانه‌ای به‌دلیل ریشه‌های عمیق فرهنگی و سواد رسانه‌ای بالایی که در کشورمان داریم به نتیجه نرسید و عقیم ماند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهادهای بین‌المللی شکایت علیه رسانه‌های ضد ایرانی را در دستورکار داریم و به‌ زودی شکایت‌های حقوقی‌ خود را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر