کد خبر: 142024
A

قول زاکانی برای پنج سال بعد

شهردار تهران می‌گوید: در شهر تهران در حال حاضر ۵۳۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری آبهای سطحی داریم در حالیکه نیاز کل تهران ۷۰۰ کیلومتر است. ما در غرب تهران و به خصوص مناطق ۲۱ و ۲۲ مشکلاتی در این زمینه داریم که باید حتما حل و فصل شود.

قول زاکانی برای پنج سال بعد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علیرضا زاکانی در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران که سه‌شنبه شب با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولان انتطامی، کشوری و شهری در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد با اشاره به موضوع سیل در تهران اظهار کرد: بخشی از سیل مربوط به حوضه آبخیزداری است که در بالادست انجام می‌شود و اقداماتی هم باید انجام گیرد. کما اینکه اقداماتی هم انجام شده است اما بخش دیگری از آن مربوط به داخل شهر است.

وی ادامه داد: در شهر تهران در حال حاضر ۵۳۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری آبهای سطحی داریم در حالیکه نیاز کل تهران ۷۰۰ کیلومتر است. ما در غرب تهران و به خصوص مناطق ۲۱ و ۲۲ مشکلاتی در این زمینه داریم که باید حتما حل و فصل شود.

شهردار تهران افزود: در همین راستا ما باید دو کار را انجام دهیم یکی بازسازی شبکه فرسوده و دیگری احداث شبکه‌های جدید برای جمع‌آوری آب‌های سطحی، این موضوع برابر اسناد بالادستی باید تا سال ۱۴۲۰ تکمیل می‌شد که ما آن را تغییر دادیم و هدف آن را سال ۱۴۰۶ مشخص کردیم.

به گفته زاکانی شهرداری در حال تلاش و پیگیری برای تامین اعتبار این حوزه و کامل شدن شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر