کد خبر: 142195
A

فتح‌الله زاده: شوخی کردم؛ مسی به استقلال نمی‌آید!/ داوران روی ساپینتو حساس شده‌اند

مدیرعامل استقلال با ارائه توضیحاتی در خصوص پیوستن لیونل مسی به جمع آبی پوشان گفت: اگر کسی تفاوت بین طنز و حرف جدی را متوجه نمی شود آن زمان مقصر من نیستم. من نباید بدهی ها را بدهم؛ من مسئول بدهی ها هستم؟ اگر پول هست پس چرا به ما پول نمی دهند؟ شما به جای ما بدهی ها را بدهید! من از کجا 1000 میلیارد تومان بیاورم؟ ما با افرادی که فقط سعی می کنند از طریق فضای مجازی ذهن هواداران را خراب کنند کاری نداریم؛ هواداران واقعی که شبانه روزی با این تیم زندگی می کنند برای ما اهمیت دارند.

فتح‌الله زاده: شوخی کردم؛ مسی به استقلال نمی‌آید!/ داوران روی ساپینتو حساس شده‌اند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی فتح الله مدیرعامل استقلال درخصوص برتری تیم خود در هفته یازدهم مقابل هوادار اظهار داشت: از تمامی مجموعه تیم، بازیکنان، کادرفنی و شخص ریکاردو ساپینتو و دستیارانش تشکر می کنم. بعد از تغییرات در مدیریت باشگاه ها معمولا تیم ها به حاشیه می روند اما سرمربی به خوبی تیم را مدیریت کرد و بچه ها هم با ایشان به خوبی همکاری کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اعتراض ساپینتو به عملکرد داوران گفت: این حساسیت وجود دارد و به نظرم یکسری علاقه دارند که تیم ما روی داوری حساس شود. ما این شرایط را درست می کنیم. من به بچه ها هم گفتم که جامعه داوری ما افراد زحمت کشی هستند و با کمترین امکانات داوری می کنند و زحمت می کشند. ما نباید به داوری اعتراض کنیم، نباید به داوران استرس وارد کنیم، بالاخره اگر هم اشتباهی هست، قانونی وجود دارد و باید از این طریق پیگیری کنیم.

او درباره اینکه اظهار نظرش درباره لیونل مسی بازتاب گسترده ای داشت و اینکه گفته شد او ابتدا باید بدهی های باشگاه را پرداخت کند، گفت: اگر کسی تفاوت بین طنز و حرف جدی را متوجه نمی شود آن زمان مقصر من نیستم. من نباید بدهی ها را بدهم؛ من مسئول بدهی ها هستم؟ اگر پول هست پس چرا به ما پول نمی دهند؟ شما به جای ما بدهی ها را بدهید! من از کجا 1000 میلیارد تومان بیاورم؟ ما با افرادی که فقط سعی می کنند از طریق فضای مجازی ذهن هواداران را خراب کنند کاری نداریم؛ هواداران واقعی که شبانه روزی با این تیم زندگی می کنند برای ما اهمیت دارند.

فتح الله زاده درمورد اعتراض به زمین میزبان مسابقه سوپرجام اضافه کرد: زمین کرمان زمین خوبی نیست، من به دوستان در سازمان لیگ هم گفتم. بالاخره ما در مشهد، اصفهان و تهران زمین خوب داریم. وقتی تماشاگر نیست، باید بازی در زمین خوب برگزار شود که بازیکنان مان آسیب نبینند. استقلال الان چند بازیکن ملی پوش دارد، وقتی این ها آسیب ببینند، تیم ملی هم آسیب می بیند.

با کی روش تعامل می کنید؟ فتح الله زاده در این خصوص گفت: بالاخره ما باید به سرمربی تیم ملی کمک کنیم. او هم مانند ما دغدغه تیم ملی را دارد و بازیکنان تیم های گردن کلفت باید در جام جهانی مبارزه کنند. باید همه با هم همدلی و همراهی کنیم تا از این مرحله بگذریم. دو سه بازیکن دیگر هم داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند.

اولین جام مدیریت جدید را در سوپرجام می گیرید؟ او در پاسخ به این سوال گفت: دست خداست. اگر خدا بخواهد جام برای ما می شود. من به بازیکنان و سرمربی ایمان دارم. می دانم که مثل هر مسابقه دیگری تمام تلاش خود را برای سربلندی خودشان و تیم انجام می دهند.

مدیرعامل استقلال درمورد پرداخت بخشی از مطالبات تیم بیان کرد: به بچه ها در محل تمرین قول دادم که دو پاداش معوقه و حقوق شان را پرداخت کنم. خدا می داند که ما یک قِران هم پول نداریم و یکی از دوستانم به من پول قرض داد! این برای عمل کردن به قولم بود. به امید خدا که شرایط درست شود. بزرگترین دغدغه ما در حال حاضر باشگاه سانتاکلارا و پرداخت طلب محبی است. پرونده استراماچونی هم هست ولی اگر پول محبی را ندهیم خیلی وضعیت خطرناک می شود.

فتح الله زاده درباره وضعیت پرداخت مطالبات این بازیکن گفت: در نامه به باشگاه پرتغالی گفتیم که اگر مایل هستید پول را بیاوریم و آنجا پرداخت کنیم و هر طریق دیگری که امکانش وجود داشته باشد را امتحان کردیم. به AFC نامه زدیم که پول مان را بدهید و یا پول مان را به باشگاه پرتغالی بدهید. راه های انتقال پول به کلی بسته است. ای کاش دوستانی که قرارداد را می بستند در مفاد قرارداد ذکر می کردند که کَش( به معنای وجه نقد: CASH) را هم از ما قبول کنند.

مشکل قایدی هم اینچنین است؟ او در این باره گفت: بله ما باید پول انتقال این بازیکن هم پرداخت کنیم ولی درباره محبی وضعیت دشوار است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر